7 پروژه ساخت هتل در اردبیل در حال اجراست

به گزارش ایستگاه بازی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: هفت پروژه احداث هتل در سطح استان با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست.

7 پروژه ساخت هتل در اردبیل در حال اجراست

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی روز 26 بهمن ماه در جلسه آنالیز فرایند پروژه ها احداث هتل در استان، اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری در سطح استان، هفت هتل در سطح استان احداث می گردد.

او با بیان این که این هتل ها در رتبه های یک تا چهار ستاره قرار دارند، اعلام نمود: این پروژه ها شامل یک هتل یک ستاره، یک هتل دوستاره، سه هتل سه ستاره و دو هتل چهارستاره است که چهار مورد در مرکز استان، یه مورد در شهر نیر، یک مورد در نمین و یک مورد در خلخال در حال انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل ادامه داد: از شاخص ترین این طرح ها هتل چهارستاره در اردبیل است که در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از 150میلیارد ریال برای این طرح سرمایه گذاری شده و با بهره برداری از آن زمینه برای اشتغال 50 نفر فراهم خواهد شد.

او با اشاره به احداث هتل سه ستاره شاهماری اردبیل، اعلام کرد: برای این هتل که عملیات اجرایی آن از سال 97 شروع شده بیش از 200میلیارد ریال هزینه شده و در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با افتتاح این هتل در سال آینده برای 50 نفر اشتغال زایی می گردد.

فلاحی افزود: علاوه بر این دو هتل در مرکز استان، پروژه احداث هتل یک ستاره سیدجباری که از نوع تبدیلی بوده با 75 درصد و هتل دو ستاره ملاطفی نیز با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است که پیش بینی می گردد سال آینده به بهره برداری برسند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: با راه اندازی این دو هتل نیز برای بیش از 68 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1434

به "7 پروژه ساخت هتل در اردبیل در حال اجراست" امتیاز دهید

1 کاربر به "7 پروژه ساخت هتل در اردبیل در حال اجراست" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 پروژه ساخت هتل در اردبیل در حال اجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید