50 طرح توسط شهرداری های استان قزوین افتتاح شد

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، ایرج زاهدپور رو چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گفت: یکی از کارهای مهم شهرداری در کنار فعالیتهای عمرانی توجه به امور فرهنگی است تا نشاط مردم بیشتر گردد.

50 طرح توسط شهرداری های استان قزوین افتتاح شد

وی اضافه کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی برای تقویت شور و نشاط اجتماعی در اولویت برنامه های شهرداری ها قرار گرفته است.

زاهدپور یادآورشد: در سال گذشته توسط شهرداری های استان 2 هزار و 145 فقره پروانه ساخت به مساحت یک میلیون و 317 هزار مترمربع صادر شد و در کنار آن 160 میلیارد تومان از محل ارزش اضافه کرده برای عمران شهری پرداخت شد.

زاهدپور بیان نمود: در حال حاضر 30 طرح از سوی شهرداریهای استان به ارزش 200 میلیارد تومان با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه معرفی گردیده که در صورت تخصیص آن، بخشی از مشکلات شهرداری های استان مرتفع می گردد.

وی در ادامه گفت: اعتبارات شهرداری های استان در امسال 861 میلیارد تومان است که 69 درصد آن عمرانی و 31 درصد جاری است که در این خصوص در ردیف استانها شاخص کشوری هستیم.

زاهدپور اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون 93 میلیارد تومان از محل ارزش اضافه کرده بین شهرداری های استان توزیع گردیده و سال گذشته 145 هزار نفر ساعت آموزش در حوزه مدیریت شهری برگزار گردید که این روند تداوم خواهد یافت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین یادآورشد: دو لایحه مدیریت شهری و درآمد پایدار شهری در حوزه شهرداریها به مجلس داده شد و درحال آنالیز است که با تصویب آن امیدواریم بخشی از مشکلات شهرداریها حل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 28

به "50 طرح توسط شهرداری های استان قزوین افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 طرح توسط شهرداری های استان قزوین افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید