سند توسعه 6 محله در شمال تهران تصویب شد

به گزارش ایستگاه بازی، سند توسعه محله های اوین، درکه، امامزاده قاسم(ع)، تجریش، حکمت و چیذر در شمال تهران که دارای بافت فرسوده هستند، در جلسه ستاد بازآفرینی شهرداری منطقه یک تصویب شد و برنامه توسعه ای آنها در سال 1402 اجرایی می گردد.

سند توسعه 6 محله در شمال تهران تصویب شد

به گزارش خبرنگاران، ساکنان بافت فرسوده محله های اوین، درکه، امامزاده قاسم(ع)، تجریش، حکمت و چیذر سال هاست که با مسائل ناشی از زندگی در دل بافت فرسوده دست و پنچه نرم می نمایند؛ مسائلی چون وجود معابر کم عرض بسیار که امکان دسترسی خودروهای خدمات رسان در آنها وجود ندارد تا چالش هایی که در مسیر نوسازی بافت فرسوده به توسعه این بافت ناایمن منجر شده است.

حالا خبر رسیده که سند توسعه این 6 محله در منطقه شمال تهران تصویب شده و برنامه توسعه ای آنها در سال 1402 اجرا می گردد. سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری این منطقه که با حضور سیدمهدی راهنمایی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان و نمایندگان دستگاه های خدمات رسان شمیرانات برگزار گردید، از کوشش های مدیریت سازمان نوسازی شهر تهران در تدوین برنامه های توسعه ای برای 6 محله اوین، درکه، امامزاده قاسم (ع)، تجریش، حکمت و چیذر تقدیر کرد.

شهردار منطقه یک ابراز امیدواری کرد که با همکاری دستگاه های خدمات رسان، اولویت بندی مصوبات اجرایی در این محلات که دارای بافت فرسوده هستند، معین و در زمینه بازآفرینی پایدار آنها اقدام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2204

به "سند توسعه 6 محله در شمال تهران تصویب شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "سند توسعه 6 محله در شمال تهران تصویب شد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند توسعه 6 محله در شمال تهران تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید