5 کلید برای موفقیت یک وب سایت آژانس مسافرتی

به گزارش ایستگاه بازی، مطمئن باشید که دستورالعمل طراحی یک وب سایت مسافرتی پیروز، همواره در حال تغییر است. در این مقاله که در سال 2013 و توسط لئوناردو گوفی (طراح وب سایت و برنامه نویس با سابقه 15 ساله در طراحی وب سایت های مسافرتی) نوشته شده است، 7 نکته جدید و ارزشمند برای مدیران آژانس های مسافرتی ارائه می گردد تا بتوانند تعداد بازدید از وب سایت و فروششان را بیشتر نمایند.

5 کلید برای موفقیت یک وب سایت آژانس مسافرتی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تضمینی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

نکته اول: مطمئن شوید که وب سایت آژانس شما با موبایل و تبلت نیز سازگار باشد.

واقعیت های شگفت انگیزی درباره استفاده از اینترنت موبایل وجود دارد که شما باید به آنها مطلع باشید. اگر سایت شما برای دسترسی با گوشی تلفن همراه سازگار نشده است، حتما این کار را در اولویت های خود قرار دهید. در تصویر زیر میزان استفاده از موبایل را برای مشاهده وب سایت و استفاده از اینترنت می بینید.

آمارهای مهم درباره افزایش استفاده از موبایل برای مرور وب سایت ها:

در مقایسه با دهه اول قرن بیست و یکم، استفاده از موبایل برای مرور وب با میزان 8 برابر در حال افزایش است.

بالغ بر 1.2 میلیارد نفر از مردم دنیا، به وسیله موبایل های خود به اینترنت دسترسی دارند.

یک چهارم از جستجو های اینترنتی به وسیله موبایل انجام می گردد.

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما اینجا را کلیک کنید

نکته دوم: مطمئن شوید که صفحه وب سایت شما سریع بارگذاری می گردد.

چند واقعیت مهم درباره سرعت بارگذاری وب سایت شما و رفتار کاربران:

47% از کاربران انتظار دارند که صفحه سایت، در کمتر از 2 ثانیه بارگذاری گردد.

40% از بازدید نمایندگان در صورتی که بارگذاری بیشتر از 3 ثانیه طول بکشد، آن صفحه را ترک می نمایند.

یک تاخیر 1 ثانیه ای در مشاهده صفحه وب سایت شما می تواند منجر به کاهش 7 درصدی در فروش گردد.

بنابراین چطور می توانید سرعت بارگذاری وب سایت خود را اندازه بگیرید؟

راه های متعددی برای اندازه گیری سرعت وب سایت وجود دارد. یکی از ساده ترین روش ها استفاده از Google Page Speed Tool و سایتهایی مثل: tools.pingdom.com و www.webpagetest.org می باشد.

نکته سوم: کیفیت سایت مسافرتی خود را بسنجید و ارتقا دهید.

محتوا و مضمون خوب، بازدید نمایندگان را حفظ می نماید، منجر به بازدید های طولانی تر

می گردد، ترافیک موتور جستجو افزایش می یابد و نهایتا فروش بیشتر می گردد. برای اندازه گیری کیفیت محتوای وب سایت، 2 شاخص مورد استفاده قرار می گیرد. 1) زمان ماندن در صفحه

2) نرخ پرش از یک صفحه به صفحه دیگر.

نرخ پرش کمتر و زمان ماندن بیشتر، باید این دو معیار برای شما مهم باشد. این قضاوت ها باید درمورد صفحات اصلی وب سایت شما صورت گیرد.

چند پیشنهاد برای ارتقای کیفیت وب سایت مسافرتی شما:

از عکس هایی بهره ببرید که منحصر به فرد باشند و به سختی در اینترنت پیدا شوند.

مصاحبه های تصویری یا صوتی کاربردی با متخصصین این حوزه را بر روی وب خود قرار دهید.

از اینفوگرافیک بهره ببرید و همه چیز را درباره یک مقصد گردشگری به طور کاملا جذاب و منحصر به فرد ارائه دهید. اینفوگرافیک، روشی برای ارائه اطلاعات به صورت گرافیکی و بصری است که از ترکیبی از تصاویر و متن تشکیل می گردد.

مجموعه ای از تقدیرها و رضایت های مشتریان خود را به صورت ویدیویی درآورید و آن را روی وب سایت منتشر کنید.

برای افزایش مدت زمان بازدید از وب سایت، می توانید عنوان های جذاب و تصاویر کوچک و گیرا در ارتباط با مطالب مرتبط با سایت قرار دهید.

نکته چهارم: کاری کنید که وب سایت شما مورد اعتماد و اطمینان باشد.

با اینکه نوشتن و تالیف یک وب سایت به تنهایی می تواند اعتماد سازی کند، اما شما باید موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:

بهتر است که تقدیرهای مشتریان به صورت ویدیویی درسایت قرار بگیرد.

باید، طراحی حرفه ای داشته باشد.

ضروری است که قابلیت استفاده از آن راحت باشد.

حتما از درهم ریختگی اجتناب و سادگی رعایت گردد.

اطلاعات برقراری تماس باید به راحتی پیدا گردد.

صفحه درباره ما یا About us باید خیلی محکم و اعتماد ساز باشد.

نشان عضویت در انجمن ها، شرکت ها و یا اتحادیه های معتبر داخلی یا بین المللی را به صورتی در وب سایت قرار دهید که کاملا دیده شوند.

لینک های قدیمی یا قطع شده را، روی صفحه خود نگذارید.

قیمتی را روی وب قرار دهید که تضمین می کنید تغییر نمی نماید.

نکته پنجم: Google Analytics Conversion Tracking را نصب کنید و مورد استفاده خود قرار دهید.

Conversion tracking یک ابزار رایگان است که به شما نشان می دهد که بعد از اینکه مشتری بر روی یک لینک کلیک می نماید، چه اتفاقی می افتد. برای مثال، خرید می نماید، برای نشریه شما ثبت نام می نماید و یا برای عضویت فرم مربوطه را پر می نماید. با ردیابی این فعالیت ها، شما می توانید ببینید که کدام کلمات کلیدی و لینک ها مورد توجه هستند بنابراین شما می توانید تشخیص دهید که کدام منبع ترافیکی بیشترین فروش را ایجاد می نماید. می توانید بهترین روز و زمان را برای فعالیت کاربران تشخیص دهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 656

به "5 کلید برای موفقیت یک وب سایت آژانس مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کلید برای موفقیت یک وب سایت آژانس مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید