گل محمدی: مسئولان مدیریت بهتری برای فشار مالی داشته باشند

به گزارش ایستگاه بازی، یحیی گل محمدی بعد از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت می گوید: واقعیت این است که نمی خواستم به نشانه اعتراض به گرانی ها در این کنفرانس حرف بزنم اما به احترام خبرنگاران به اینجا آمدم. از مسئولان می خواهم که مدیریت بهتری برای برطرف گرانی و فشارهای مالی انجام دهند. توقع داریم که رسیدگی بیشتری انجام گردد. بازی در مجموع خوب بود. در نیم فصل دوم بازی ها حساس تر می گردد. فشار زیادی به بچه های تیم آمده و در 16 روز 5 بازی انجام دادیم و باید از آنها تشکر کنم. باید برنامه ریزی بهتری باشد اما بازی کردن با تیمی مثل پرسپولیس یا نفت در آبادان کار سختی بود اما بچه ها با غیرت و پشتکار این کار را پشت سر گذاشتند. برنامه بازی ها طوری است که استراحت بیشتری داشته باشیم. در نیمه اول و نیمه دوم به موقع گل زدیم و به حریف موقعیت ندادیم. این امتیاز و بازی برای ما راضی کننده بود و بتوانیم در بازی های بعدی هم امتیازات را بگیریم.

گل محمدی: مسئولان مدیریت بهتری برای فشار مالی داشته باشند

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو درباره فشردگی بازی ها و نحوه بازی تیمش در نیم فصل دوم اینطور شرح میدهد:در نیم فصل دوم بازی ها سخت تر می گردد. فشردگی بالا می رود اما شاید شما انتظار دارید در هر بازی 4 گل بزنیم که انتظار زیادی است. مهم این است که بچه ها وظیفه خود را خوب انجام دادند و در فاز هجومی و دفاعی شرایط خوبی دارند. ما هنوز دنبال زمین هستیم. زمین منزل آباد برای تمرین خوب نیست. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و به دنبال این هستیم بعد از عید تمرینات را در شرایط بهتری ادامه دهیم. با رفتن به تهران و تمرین در آنجا تا حدی مسائل را حل کردیم اما برای شهر مشهد امکانات بیشتری ضروری است. استعداد زیادی این جا وجود دارد. حق آن هاست که چند زمین تمرین خوب داشته باشند و از پایه ها به خوبی برای آینده باشگاه استفاده کنیم.

او درباره اینکه دو رقیب اصلی تیمش درگیر لیک قهرمانان آسیا هستند، معتقد است: آن ها آن قدر مهره دارند و از این بابت نگرانی ندارند. شاید به نفع آنها باشد که بازیکنان شان در شرایط بازی قرار می گیرند. آنها می توانند با همه قوا و بهترین شرایط بدنی مقابل ما قرار می گیرند و نباید دل خودمان را خوش کنیم. عملکرد میلاد فراهانی خیلی خوب است. از طرف دیگر بهنام برزای از نظر بدنی عقب است و باید بیشتر بازی کند. احساس می کنم که باید تمرینات بیشتری داشته باشد. هم عملکرد خوبی داشت و در بازی های بعدی می تواند به ما یاری بیشتری کند. صحبت هایی برای جذب بازیکنانی انجام شد اما ناهماهنگی هایی صورت گرفت که فعلا منتفی شده اما قطعی نیست. گل محمدی حرفهایش را اینطور ادامه میدهد: طرفداران ما را شرمسار کردند. یکی از دلایل برد ما طرفداران بودند. انتظار نداشتم این همه طرفدار داشته باشیم. از تک تک آنها تشکر ویژه می کنم. امیدوارم این حمایت ها وجود داشته باشد. اولین نگاه ما در ورزشگاه به سکوهاست. وقتی می بینیم همه جایگاه ها پر است دلگرم تر می شویم. نمی دانم با چه زبانی تشکر کنم. از حمیداوی تشکر می کنم که بلیت بازی را رایگان کرد چون تاثیر زیادی برای ورود طرفداران به ورزشگاه دارد. سرمربی پدیده درباره مصدومیت محمد قاسمی نژاد میگوید: فکر نمی کنم او به بازی بعدی ما برسد. فکر می کنم حدود 10 روز زمان لازم دارد تا به ما برسد.

2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 157

به "گل محمدی: مسئولان مدیریت بهتری برای فشار مالی داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: مسئولان مدیریت بهتری برای فشار مالی داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید