گلایه سناتور جمهوریخواه از فضای انتخاباتی آمریکا

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران : سناتور جمهوریخواه آمریکایی از ترامپ و دموکرات ها به دلیل ادبیاتی زشتی که علیه هم به کار می برند، به شدت انتقاد و فضای سیاسی این کشور را پر از رذالت و نفرت توصیف کرد.

گلایه سناتور جمهوریخواه از فضای انتخاباتی آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، میت رامنی سناتور جمهوریخواه آمریکایی سه شنبه شب در بیانیه ای که در حساب رسمی خود در توییتر منتشر کرد، از فضای سیاسی آمریکا که در آن جمهوریخواهان به رهبری ترامپ و دموکرات ها از ادبیات شنیعی علیه هم استفاده می نمایند، به شدت انتقاد کرد.

رامنی گفت که فضای سیاسی آمریکا از از یک مناظره فعال به لجنزاری پر از رذالت، فحاشی و نفرت تبدیل شده که خوشایند هیچ ملت آزادی نیست، چه رسد به جایی که به مهد دموکراسی مدرن شناخته می گردد.

سناتور جمهوریخواه اضافه کرد: رییس جمهوری [ترامپ] نامزد معاونت رییس جمهوری [کاملا هریس] را هیولا می خواند و مرتب رییس مجلس نمایندگان [نانسی پلوسی] را دیوانه خطاب می نماید. او از وزارت دادگستری می خواهد که رییس جمهوری پیشین را به زندان بیاندازد. او در همان روزی توطئه ای برای ربایش فرماندار میشیگان کشف می گردد، به او حمله می نماید.

نامزد پیشین حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری همچنین از دموکرات های آمریکا انتقاد کرد که آن ها نیز حملات شدید علیه ترامپ دارند و پلوسی سال گذشته در سخنرانی سالانه ترامپ در مجلس نمایندگان، متن سخنرانی او را در مقابل دوربین ها پاره پاره کرد.

سناتور ایالت یوتا به سیاستمداران کشورش هشدار داد که دنیا با هراسی آمیخته با تحقیر در حال تماشای آمریکا است و مهم تر از آن، فرزندان ما نظاره گر هستند. رامنی تاکید نمود که بسیاری از آمریکایی ها از دیدن چنین فضای قطبی شده، عصبی، آزاردهنده و خشمگین هراسان شده اند.

رامنی از همه رهبران سیاسی آمریکا خواست که از شدت حملات خود به یکدیگر بکاهند و تاکید نمود که هیچ عاقلی خواهان عواقبی نیست که چنین فضایی به بار می آورد.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا همیشه برای حمله لفظی به رقیبان و مخالفان خود از القابی مثل دیوانه و چرتی برای آن ها استفاده و آن ها را تحقیر می نماید. انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا 13 آبان برگزار خواهد شد و با نزدیک شدن به روز انتخابات، فضای سیاسی هر روز ملتهب تر می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1208

به "گلایه سناتور جمهوریخواه از فضای انتخاباتی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه سناتور جمهوریخواه از فضای انتخاباتی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید