کیم جونگ اون خواهان تلاشی گسترده برای مردم و آموزش ایدئولوژیک آنها شد

به گزارش ایستگاه بازی، رسانه های دولتی کره شمالی اعلام کردند که کیم جونگ اون در سخنرانی خود در انتها کنفرانس سه روزه حزب حاکم کارگران خواهان تلاشی بزرگ برای مردم و آموزش ایدئولوژیک آن ها شده است.

کیم جونگ اون خواهان تلاشی گسترده برای مردم و آموزش ایدئولوژیک آنها شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) گفت که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز دوشنبه در جریان سخنرانی اختتامیه دومین کنفرانس رهبری حزب کارگران کره شمالی که در پیونگ یانگ برگزار گردید، این درخواست را عنوان کرد.

این کنفرانس که اولین کنفرانس از اواخر سال 2016 محسوب می گردد، روز شنبه آغاز شد. هم زمان با برگزاری این کنفرانس، کره شمالی در میان مسائل مالی تشدید شده به وسیله تحریم های بین المللی و محدودیت های ناشی از همه گیری کرونا، کوشش می نماید تا نظم و انضباط و وحدت را در میان مردم و حزب حاکم تقویت کند.

این کنفرانس به آنالیز کار سازمان های حزبی در پنج سال گذشته پرداخت.

خبرگزاری رسمی کره شمالی به نقل از کیم در مراسم اختتامیه عنوان داشت: از حالا به بعد، آن ها باید یک نمایش بزرگ و اختصاصی را برای مردم در نظر بگیرند تا شرافت و اعتبار حزب ما حفظ گردد.

کیم از آن ها خواست تا در مقابل مردم متواضع باشند و آن را به عنوان موهبت و ارزشمندترین کار ممکن تلقی نمایند و بعلاوه فداکارانه کوشش نمایند تا برترین راحتی و رفاه را برای مردم تضمین نمایند.

کیم با اشاره به اینکه دبیران این حزب باید کارگران سیاسی و واقعی باشند، گفت: تنها علت وجود حزب ما این است که فداکارانه برای مردم خدمت می نمایند و این ماهیت دائمی و نماد والای آن است.

رهبر کره شمالی بعلاوه از دبیران در این حزب خواست تا آگاهی ایدئولوژیک مردم را متحول نمایند و سیاست های حزب را در راستای ارتقای رفاه مردم به واقعیت تبدیل نمایند.

کیم با تاکید بر لزوم انجام این کار جهت افزایش آگاهی سیاسی و اخلاقی مردم گفت: رکود و عقب نشینی در امور مالی قابل جبران است، اما رکود و عقب نشینی در آموزش مردم عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2005

به "کیم جونگ اون خواهان تلاشی گسترده برای مردم و آموزش ایدئولوژیک آنها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون خواهان تلاشی گسترده برای مردم و آموزش ایدئولوژیک آنها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید