کلکسیونی از مدل پالتو سوییت دخترانه و جدید، برای سخت پسندان

به گزارش ایستگاه بازی، پارچه سوییت (suede) پارچه ای نازک حاصل از مرحله پایانی پرداخت چرم است (که معمولا بعنوان سوییت چرم شناخته می گردد). سوییت به آخرین لایه چرم می گویند که پارچه ای نرم و شبیه به لیف است. این پارچه انواع مختلفی دارد. واژه سوییت از عبارت فرانسوی gants de Suede به معنای دستکش های سوئدی گرفته شده است که اشاره به نوع خاصی از دستکش های بسیار نرم و لطیف که از سوئد وارد می شدند دارد. پارچه سوییت دو نوع دارد: طبیعی و مصنوعی که غالبا در بازار نوع مصنوعی آن را مشاهده می کنیم. در این مطلب زیباترین و به روزترین مجموعه از مدل پالتو سوییت و میکرو سوییت را برای شما گردآوری کردایم.

کلکسیونی از مدل پالتو سوییت دخترانه و جدید، برای سخت پسندان

انواع مدل پالتو سوییت جدید 2020 دخترانه

پالتو با پارچه سوییت بسیار شیکپالتو سوییت دخترانه شیکمدل کوتاه پالتو سوییتمدل پالتو سوییت جیر لاکچریپالتو سوییت مخمل دخترانه جدیدپالتو سوییت اورسایز جدید 2020پالتو سوییت اورسایز کرم رنگ دخترونهپالتو سوییت بلند زنانهپالتو سوییت بسیار شیک و خاص اورسایزپالتو سوییت به روز و جدید بسیار ساده و شیکپالتو سوییت دخترانه کوتاه و جلو بستهپالتو جدید سوییت جلوباز دخترانهپالتو با پارچه مخمل سوییت صورتیمدل پالتو سوییت 99 دخترانه اورسایز بسیار متفاوت و خاصنمای پشت مدل پالتو سوییت تصویر بالاپالتو سوییت جدید آستین گتی

سخن آخر

از آنجایی که سوییت طبیعی دوام و مقاومت لازم را برای استفاده در روکش مبلمان و پرده ندارد، برای دکوراسیون و نظایر آن چندان مناسب به نظر نمی رسد. سبکی و لطافت ذاتی سوییت سبب می گردد بتوانیم از آن برای تهیه پوشاک، بدلیجات، کیف، کیف پول، کفش، کلاه، کت و جلیقه و نظایر آنها استفاده کنیم. همچنین از این پارچه می توان به عنوان آستر و تودوزی برای محکم تر کردن محصولات چرمی استفاده کرد و تقریبا در این موارد بی رقیب است.

امیدواریم از دیدن این مدل های زیبای مانتو سوییت و میکروسوییت لذت برده باشید. در آخر پیشنهاد می کنیم حتما از مطلب انواع مدل مانتو پاییزه اسپرت جلو باز و جلو بسته 2020 نیز در انگیزه دیدن نموده و نظرات و نقدها خود را در پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1182

به "کلکسیونی از مدل پالتو سوییت دخترانه و جدید، برای سخت پسندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیونی از مدل پالتو سوییت دخترانه و جدید، برای سخت پسندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید