کلهر: کی روش متوجه اشتباه خود در بازی با انگلیس شد

به گزارش ایستگاه بازی، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کی روش متوجه اشتباهش در بازی با انگلیس شد و با 2 مهاجم بازی کرد و مهاجمان ما خط دفاع ولز را به هم ریختند.

کلهر: کی روش متوجه اشتباه خود در بازی با انگلیس شد

محمود کلهر کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی ولز اظهار کرد: بازی فوق العاده ای را شاهد بودیم و تیم ملی فوتبال نقاط ضعفش برابر تیم انگلیس را در بازی ولز رفع کرد و چیدمان هم خوب بود و خط دفاعی کم اشتباه ظاهر شد.

او ادامه داد: ما می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم، اما 3 بار توپ های بازیکنان ما به تیرک خورد. تیم ملی ولز در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت و با تعویض هایی که کی روش انجام داد در نهایت با اتحاد و انسجام تیمی توانستیم حریف خود را شکست بدهیم.

کلهر درباره گلزنی روزبه چشمی در این بازی گفت: روزبه چشمی در بازی با انگلیس در دفاع وسط نهاده شد که انتقاداتی به بازی او صورت گرفت چرا که او در پست هافبک بهتر بازی می نماید و می تواند از قدرت شوتزنی خود استفاده کند. او در بازی با ولز هم یک گل دیدنی زد و بار روانی را از خودش برداشت.

کارشناس فوتبال درباره اینکه 10 نفره شدن تیم ملی ولز در برد تیم ملی تاثیر داشت، گفت: تیم ملی فوتبال ایران ازحریف خود سرتر بود و 3 ملی پوشان بار توپ را به تیرک دروازه زدند و موقعیت زیادی داشتیم. البته 10 نفره شدن ولز در این بازی هم مزید بر دلیل شد تا ملی پوشان این بازی را پیروز شوند.

او اضافه نمود: ما باید از بازی تدافعی خارج شویم و بازیکنان ما تکنیکی و سرعتی هستند. چرا بازیکنان را در خط دفاع حبس کنیم و این موضوع برای تیم ملی مشکل ساز می گردد. مشاهده کردیم که بازی هجومی تیم ملی فوتبال باعث شد که بتوانیم تیم ولز را شکست بدهیم. کی روش هم متوجه اشتباهش در بازی با انگلیس شد و با 2 مهاجم بازی کرد و مهاجمان ما خط دفاع ولز را به هم ریختند.

کلهر درباره بازی بعدی ایران برابر تیم ملی آمریکا گفت: ما در بازی با آمریکا هم شانس پیروزی داریم به شرطی که با شجاعت و با قدرت بازی کنیم و نترسیم. در بازی با ولز دیدیم، یک بازیکن زمانی که صاحب توپ می شد بازیکن کناری از او حمایت می کرد و موقعیت گلزنی خلق می شد.

کارشناس فوتبال درباره عملکرد حسین حسینی درون دروازه تیم ملی فوتبال گفت: حسینی عملکرد خوبی درون دروازه داشت. در بازی با تیم ملی انگلیس ضعف تیمی داشتیم، اما در بازی با ولز دیدیم که ضعف ها رفع شده بود و توانستیم پیروز بشویم.

او در خاتمه گفت: بازی امشب تیم ملی آمریکا برابر تیم ملی انگلیس خیلی تاثیرگذار است. اگر انگلیس بتواند این بازی را ببرد در آن صورت ما با یک تساوی هم به مرحله بعد صعود می کنیم. البته نباید در بازی آخر برای مساوی برویم، چون در آن صورت می بازیم و در پی برد برابر آمریکا باشیم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2119

به "کلهر: کی روش متوجه اشتباه خود در بازی با انگلیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: کی روش متوجه اشتباه خود در بازی با انگلیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید