کتاب های تعاملی برای بچه ها صفر تا سه سال

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، مجموعه چهارجلدی شعرهای انگشتی سروده منصوره عرب خراسانی شامل کتاب های تعاملی مناسب برای بچه ها صفر تا سه سال است. این مجموعه از سوی انتشارات ناریا منتشر شده است. عنوان های این مجموعه عبارت اند از: ببعی می ره به هر طرف، می خوره یونجه و علف، قاشق تو دست نی نی یه، غذاش چیه؟ فرنیه، میمونه می پره هوا، تاب می خوره رو شاخه ها و نی نی کوچولو تو ساحله، پاهاش تو ماسه و گِله.

کتاب های تعاملی برای بچه ها صفر تا سه سال

ببعی می ره به هر طرف، می خوره یونجه و علف

در این کتاب بچه ها در قالب شعر و بازی که به وسیله انگشتان دست شان صورت می گیرد با حیوانات مزرعه آشنا می شوند. به این صورت که انگشتان شان به جای دست یا پای آن حیوان قرار می گیرد و مناسب با فعالیتش آنها را تکان می دهند.

قاشق تو دست نی نی یه، غذاش چیه؟ فرنیه

در این کتاب بچه ها در قالب شعر و بازی که به وسیله انگشتان دست شان صورت می گیرد با فعالیت روزانه خود آشنا می شوند. به این صورت که انگشتان شان به جای دست یا پای کودک قرار می گیرد و مناسب با فعالیتش آنها را تکان می دهند.

میمونه می پره هوا، تاب می خوره رو شاخه ها

در این کتاب بچه ها در قالب شعر و بازی که به وسیله انگشتان دست شان صورت می گیرد با حیوانات جنگل آشنا می شوند. به این صورت که انگشتان شان به جای دست یا پای آن حیوان قرار می گیرد و مناسب با فعالیتش آنها را تکان می دهند.

نی نی کوچولو تو ساحله، پاهاش تو ماسه و گِله

در این کتاب نیز بچه ها در قالب شعر و بازی که به وسیله انگشتان دست شان صورت می گیرد با بازی های بیرون از خانه خود آشنا می شوند. به این صورت که انگشتان شان به جای دست یا پای کودک قرار می گیرد و مناسب با فعالیتش آنها را تکان می دهند.

انتشارات ناریا مجموعه چهارجلدی شعرهای انگشتی سروده منصوره عرب خراسانی را در 18 صفحه بوردبوک (کتاب سخت) به بهای 70 هزار تومان عرضه نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2212

به "کتاب های تعاملی برای بچه ها صفر تا سه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های تعاملی برای بچه ها صفر تا سه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید