چراغ سبز قایدی به استقلال: بخواهند، می مانم

به گزارش ایستگاه بازی، مهدی قایدی با تاخیر در محل تمرین استقلال حضور یافت و بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان را تماشا کرد.

چراغ سبز قایدی به استقلال: بخواهند، می مانم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی قایدی بعد از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سوی دراگان اسکوچیچ به تیم ملی فوتبال دعوت شد و به اردوی تیم ملی رفت. او در بازی با ازبکستان و همچنان سفر به ترکیه نیز کنار تیم ملی بود و به ایران برگشت.

با وجود بازگشت قایدی از اردوی تیم ملی اما او چند روز در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرد. قایدی امروز با تاخیر در محل بازی محبت آمیز استقلال و نفت مسجدسلیمان حضور یافت.

نکته مهم درباره این بازیکن قوت دریافت شایعه لژیونرشدنش است. قایدی که امروز با لباس شخصی به محل تمرین آبی ها رفت و خودش را به کادرفنی معرفی کرد، از یک تیم قطری پیشنهاد اقتصادی خوبی دارد. با این حال باشگاه استقلال هنوز درباره شرایط او تصمیمی نگرفته است. محمود فکری سرمربی آبی ها اما امروز اظهار داشت مخالف جدایی قایدی است.

قایدی امروز تمرینی با استقلال نکرد اما وقتی با پرسش خبرنگاران درباره ماندن یا رفتنش از این تیم روبرو شد گفت: اگر باشگاه بخواهد می مانم و به کارم ادامه می دهم.

قایدی همه چیز را درباره لژیونرشدنش با توجه به قراردادی که دارد به مسئولان باشگاه استقلال سپرده و باید منتظر ماند ودید چه اتفاقاتی پیرامون این مهاجم تکنیکی طی روزهای آینده رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1207

به "چراغ سبز قایدی به استقلال: بخواهند، می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز قایدی به استقلال: بخواهند، می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید