پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به سوالات شهروندان درباره قانون جدید چک
به گزارش ایستگاه بازی، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اجرای قانون جدید چک و لزوم آگاهی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از تمامی ابعاد آن؛ از آمادگی 24 ساعته کارشناسان این بانک برای پاسخگویی به سوالات در این خصوص اطلاع داد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، اصغر روح الهی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با شماره 8655-021 همیشه در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان است، اضافه نمود: از روزهای پایانی سال گذشته با تشکیل یک تیم ویژه از کارشناسان، زمینه جوابگویی تخصصی به شهروندان درباره قانون جدید چک را فراهم کرده ایم.
روح الهی توضیح داد: از ابتدای امسال و با شروع صدور و واگذاری دسته چک های جدید، کوشش همه همکاران بانک و به ویژه همکاران سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (8655) بر آن بوده تا با تشریح ویژگی های مهم و الزامات قانون جدید برای تمامی اقشار جامعه ؛ نقشی مهم در اعتبار بخشی به چک داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه چگونگی استعلام چک صیادی و نحوه صدور، دریافت و انتقال چک های جدید از مهم ترین سوالات شهروندان طی هفته های اخیر بوده است، گفت: کارشناسان این امور کوشیده اند با جوابگویی دقیق و مستمر، زمینه افزایش آگاهی آحاد جامعه از قوانین جدید چک را فراهم آورند.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در ادامه با تاکید بر استقبال گسترده شهروندان از سامانه 8655 و افزایش رضایتمندی تماس گیرندگان در سال گذشته از نحوه جوابگویی کارشناسان این سامانه، توضیح داد: تمامی کوشش خود را متمرکز کرده ایم تا به عنوان بانکی جوان و جوابگو به شهروندان در راستای تسهیل ارتباط اثربخش و دوسویه میان مجموعه مدیران بانک با مشتریان، سهامداران و کارکنان قدم برداریم.
روح الهی گفت: مهم ترین هدف ما همیشه ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و مشتریان شبکه بانکی است.
->
منبع: خبرگزاری آریا