پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به سوالات شهروندان درباره قانون جدید چک

به گزارش ایستگاه بازی، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اجرای قانون جدید چک و لزوم آگاهی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از تمامی ابعاد آن؛ از آمادگی 24 ساعته کارشناسان این بانک برای پاسخگویی به سوالات در این خصوص اطلاع داد.

پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به سوالات شهروندان درباره قانون جدید چک

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، اصغر روح الهی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با شماره 8655-021 همیشه در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان است، اضافه نمود: از روزهای پایانی سال گذشته با تشکیل یک تیم ویژه از کارشناسان، زمینه جوابگویی تخصصی به شهروندان درباره قانون جدید چک را فراهم کرده ایم.

روح الهی توضیح داد: از ابتدای امسال و با شروع صدور و واگذاری دسته چک های جدید، کوشش همه همکاران بانک و به ویژه همکاران سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (8655) بر آن بوده تا با تشریح ویژگی های مهم و الزامات قانون جدید برای تمامی اقشار جامعه ؛ نقشی مهم در اعتبار بخشی به چک داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه چگونگی استعلام چک صیادی و نحوه صدور، دریافت و انتقال چک های جدید از مهم ترین سوالات شهروندان طی هفته های اخیر بوده است، گفت: کارشناسان این امور کوشیده اند با جوابگویی دقیق و مستمر، زمینه افزایش آگاهی آحاد جامعه از قوانین جدید چک را فراهم آورند.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در ادامه با تاکید بر استقبال گسترده شهروندان از سامانه 8655 و افزایش رضایتمندی تماس گیرندگان در سال گذشته از نحوه جوابگویی کارشناسان این سامانه، توضیح داد: تمامی کوشش خود را متمرکز کرده ایم تا به عنوان بانکی جوان و جوابگو به شهروندان در راستای تسهیل ارتباط اثربخش و دوسویه میان مجموعه مدیران بانک با مشتریان، سهامداران و کارکنان قدم برداریم.

روح الهی گفت: مهم ترین هدف ما همیشه ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و مشتریان شبکه بانکی است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1550

به "پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به سوالات شهروندان درباره قانون جدید چک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به سوالات شهروندان درباره قانون جدید چک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید