احتیاج استارت آپ های حوزه اینترنت اشیا به 10 میلیارد تومان سرمایه

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، دکتر علی ناظمی، امروز در رویداد استارت آپی اینترنت اشیا که به صورت مجازی در صندوق نوآوری برگزار گردید، گفت: این صندوق منابع اقتصادی را در قالب سرمایه گذاری و نه تسهیلات به فناوران ارایه می دهد، به طوری که هر طرحی را که عاملان صندوق یعنی صندوق های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت 20 درصدی در آن طرح باشند صندوق بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا 80 درصد از منابع به جامانده را تامین نموده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

احتیاج استارت آپ های حوزه اینترنت اشیا به 10 میلیارد تومان سرمایه

وی اضافه کرد: برخی از استارت آپ های رویدادهای گذشته از امکان هم سرمایه گذاری استفاده کردند و طرح های آن ها از طرف عاملین صندوق ارسال شده است.

معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری گفت: استارت آپ های حاضر در رویداد جذب سرمایه اینترنت اشیا به 10 میلیارد تومان سرمایه احتیاج دارند و در صورت ورود عامل های سرمایه گذاری ما در قالب هم سرمایه گذاری در پروژه سرمایه گذاری خواهیم کرد.

ناظمی تاکید نمود: امیدواریم استارت آپ ها و سرمایه گذاران از این رویداد نتایج مثبت بگیرند. این رویداد در حوزه های دیگر به صورت منظم برگزار خواهد شد و در صورتی که سازمان ها، مراکز علمی و صنایع، حوزه خاصی که دارای اولویت هستند را مدنظر داشته باشند آن را برگزار خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1075

به "احتیاج استارت آپ های حوزه اینترنت اشیا به 10 میلیارد تومان سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج استارت آپ های حوزه اینترنت اشیا به 10 میلیارد تومان سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید