موکب ها تا چند روز بعد از اربعین به فعالیت خود ادامه می دهند

به گزارش ایستگاه بازی، استاندار ایلام از تردد بیش از 2میلیون و 876هزار زائر از مرز مهران اطلاع داد و اضافه نمود: موکب های سطح شهر مهران و پایانه مرزی این شهر تا چند روز بعد از اربعین به فعالیت خود ادامه می دهند.

موکب ها تا چند روز بعد از اربعین به فعالیت خود ادامه می دهند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عصر امروز آدینه 26 مهر قاسم سلیمانی دشتکی به اتفاق معاون امور عمرانی و جمعی از مسئولان استان از موکب های سطح شهر و پایانه مرزی مهران بازدید کردند و در جریان روند امور نهاده شد.

استاندار ایلام در این بازدید ضمن اعلام رضایت از نحوه خدمت رسانی موکب ها گفت: اگرچه مراسم اربعین سال جاری یک هفته زودتر آغاز شد اما در کمترین زمان ممکن موکب ها برپا شدند و از آن موقع تا کنون مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

سلیمانی دشتکی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب موکب داران در این ایام اظهار کرد: دور برگشت زوار چند روزی بوده که آغاز شده است و هم اکنون نزدیک به یک میلیون زائر ایرانی در عتبات عالیات حضور دارند و طی روزهای آینده به کشور بازخواهند گشت.

او در ادامه به آمار تردد زوار از اول ماه صفر تا ساعت 14 روز آدینه 26 مهر ماه برابر با 19 صفر اشاره نمود و گفت: تا این لحظه تمام تردد ما از مرز مهران 2 میلیون و 876 هزار نفر بوده است که از این میزان یک میلیون و 705 هزار نفر خروج و یک میلیون و 171 هزار نفر به وسیله مرز مهران به کشور بازگشته اند؛ در مجموع تا این لحظه 58 درصد تردد زوار از مرز مهران صورت گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 490

به "موکب ها تا چند روز بعد از اربعین به فعالیت خود ادامه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موکب ها تا چند روز بعد از اربعین به فعالیت خود ادامه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید