مردمی سازی رویداد اردبیل 2023 مهمترین مولفه است

به گزارش ایستگاه بازی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از مردمی سازی رویداد اردبیل 2023 به عنوان مهم ترین مولفه این رویداد یاد کرد.

مردمی سازی رویداد اردبیل 2023 مهمترین مولفه است

فردین عینی با اشاره به اهمیت مردمی سازی رویداد اردبیل 2023 گفت: رویداد اردبیل 2023 مرکز گردشگری کشور های عضو اکو در دو بخش ملی و بین المللی برنامه ریزی شده است که در بخش ملی مردمی سازی این رویداد مهم ترین مولفه است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در ملاقات با مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل اضافه نمود: همکاری صدا و سیمای استان و سایر رسانه ها به ویژه در سطح ملی می تواند به مردمی سازی این رویداد یاری موثری کند.

او تاکید نمود: اقدامات اولیه در جهت فراوری محتوای متنوع و استاندارد در دست اقدام است و امیدواریم با انتشار گسترده این محتوا بتوانیم از فرصت پیش آمده در رویداد اردبیل 2023 برترین بهره برداری را داشته باشیم.

علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای اردبیل نیز در این جلسه گفت: بخش تبلیغات و معرفی قابلیت های گردشگری استان در مقایسه با اهداف مشخص شده در کمیته های مختلف رویداد اردبیل 2023 از اهمیت وافری برخوردار است و ظرفیت موجود در صدا و سیمای استان امکان پخش محتوا های مورد نظر فراوری شده در بخش ملی و فراملی را دارد.

او اضافه نمود: صدا و سیمای استان آمادگی دارد هم در انتشار محتوای معرفی استان و هم در امر انتشار محتوا های مربوط به آموزش فرهنگ گردشگرپذیری همکاری های لازم را با اداره کل میراث فرهنگی داشته باشد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آذر 1401 بروزرسانی: 11 آذر 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2118

به "مردمی سازی رویداد اردبیل 2023 مهمترین مولفه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردمی سازی رویداد اردبیل 2023 مهمترین مولفه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید