موضع گیری کلینتون علیه سندرز: هیچ کس او را دوست ندارد

به گزارش ایستگاه بازی، نامزد شکست خورده دموکرات ها در انتخابات سال 2016، با حمله شدید به برنی سندرز از پاسخ به این سؤال که آیا از سندرز در برابر ترامپ حمایت خواهد نمود یا نه، طفره رفت.

موضع گیری کلینتون علیه سندرز: هیچ کس او را دوست ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هیلاری کلینتون نامزد مغلوب شده دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی در مصاحبه ای به شدت از برنی سندرز یکی از نامزدهای پیشتاز رقابت های درون حزبی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا، انتقاد نموده است.

به نوشته پایگاه خبری شبکه سی ان ان، کلینتون در مستندی که امروز بخشی از آن منتشر شده، مدعی شده است که هیچ کس سندرز را دوست ندارد.

وی مورد سندرز گفته است: او سال هاست که در کنگره است. فقط یک سناتور از او حمایت نموده است. هیچ کس او را دوست ندارد، هیچ کس نمی خواهد با او کار کند. او هیچ چیز را به پایان نرسانده است.

کلینتون با بیان این ادعا که سندرز به تمام هم حزبی هایش به خصوص زنان حمله نموده، در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است از سندرز در برابر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوری خواستار در انتخابات سال جاری حمایت کند، از جواب صریح طفره رفته و گفته است که هنوز برای این مسئله زود است.

سندرز که به دلیل دیدگاه های چپگرایانه و سوسیالیستی اش در میان سیاستمداران جریان اصلی حزب دموکرات نامحبوب است، کارزار خود را بر جلب حمایت طبقه های پایین و جوانان مبتنی نموده و بر خلاف اغلب دیگر نامزدها از دریافت یاری اقتصادی از سرمایه داران و شرکت های بزرگ خودداری نموده است.

در یک نظرسنجی که این هفته منتشر شد، سندرز با پیشی دریافت از جو بایدن معاون سابق رئیس جمهور آمریکا، در صدر نامزدهای دموکرات قرار گرفته است.

در انتخابات سال 2016، سندرز یکی از دو نامزد حزب دموکرات بود. در آن رقابت ها، کلینتون با حمایت کمیته مرکزی حزب به نامزد نهایی دموکرات ها تبدیل شد، اما در رقابت با دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواستار، مغلوب شد. این در حالی است که در نظرسنجی هایی که آن موقع منتشر می شد، سندرز از شانس بالاتری برای شکست دادن ترامپ برخوردار بود.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 731

به "موضع گیری کلینتون علیه سندرز: هیچ کس او را دوست ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع گیری کلینتون علیه سندرز: هیچ کس او را دوست ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید