موزه حقوق بشر کانادا

به گزارش ایستگاه بازی، مساحت موزه حقوق بشر کانادا 7000 مترمربع و با ارتفاع 100 متر است. هزینه ساخت آن، مبلغ 351 میلیون دلار کانادا بوده است.

موزه حقوق بشر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

موزه حقوق بشر کانادا، نخستین موزه در دنیا است که به صورت انحصاری به حقوق بشر و سیر تکاملی آن از گذشته تا زمان حال پرداخته است. این موزه جالب و دیدنی، در تاریخ یازدهم نوامبر سال 2014 میلادی، روی تپه ای در منطقه تیندال لایمستون در شهر وینیپگ، مرکز استان منیتوبا در کشور کانادا، فعالیت خود را شروع نموده است.

غیر از دیدنی های این موزه و جذب گردشگران بی شمار به سمت کانادا، در زمینه آموزش حقوق بشر برای بازدیدنمایندگان، همایش و کلاس های مختلف نیز برگزار می نماید.

طراحی آن بر عهده آنتوان پری داک بوده و مساحت آن 7000 مترمربع، با ارتفاع 100 متر و هزینه ساخت آن مبلغ 351 میلیون دلار کانادا بوده است.

اهداف گشایش موزه حقوق بشر

اشکال هندسی و رنگ بندی جالب از خصوصیات این ساختمان است. در این موزه، تصاویری از کشتارهای دسته جمعی، ترورها، قتل عام و قربانی کردن انسان ها در طول تاریخ بشریت به نمایش گذاشته شده است؛ در حقیقت، داستان زندگی افرادی که در زمینه حقوق بشر فعال بوده اند؛ برای بینندگان قرار داده شده تا موجب افزایش درک عمومی از حقوق بشر، ترویج احترام به دیگران، حفظ میراث فرهنگی کانادا و نشان دادن آن به مردم سراسر دنیا شوند.

گفته می گردد چشم انداز طراح این موزه، ارائه یک ساختمان به شکل یک سفر بوده و با ساخته شدن موزه، این طرح عملی شده است. به این معنی که بازدیدنمایندگان سفر خود را با ورود به موزه شروع می نمایند. ابتدا از تالار بزرگ به موزه وارد شده و بعد از عبور از فضاهای تودرتو، پیش از رسیدن به برج امید، به وسیله یک پلکان بلند، به محلی منتقل می شوند که از آن جا بتوانند مرکز شهر وینیپگ را تماشا نمایند و این یک سفر کوچک و دلپذیر است.

چند پیشنهاد خبرنگاران برای شما:

عواقب حذف قیمت ملک از آگهی ها

بهترین طبقه برای زندگی

هتل ، آن هم برای زرافه ها! (+ ویدئو)

شرایط درج قیمت مسکن در آگهی ها

برای آگاهی از مطالب روزآمد و متنوع، به صفحه های دکوراسیون و گوناگون خبرنگاران، جامع ترین مجله ملکی ایران، مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 571

به "موزه حقوق بشر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه حقوق بشر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید