مقدار بودجه برای خرید خانه در پردیسان قم چقدر است؟

به گزارش ایستگاه بازی، قصد خرید خانه در پردیسان قم را دارید اما از میزان بودجه لازم برای خرید آگاه نیستید و نمی دانید که قیمت خانه در پردیسان قم چقدر است؟ با ما همراه باشید تا بتوانید به پاسخ این سوال و سایر سوالات خود در این زمینه دست یابید. همچنین ممکن است قصد فروش آپارتمان در پردیسان قم را داشته باشید و نمی دانید که باید برای آپارتمان خود چه قیمتی در نظر بگیرید! نگران نباشید ما در این مقاله هم شما را با پردیسان قم آشنا می کنیم و هم معین می کنیم که قیمت خانه و آپارتمان در این منطقه چقدر است تا شما بتوانید با آگاهی کامل و چشمی باز به خرید یا فروش در این محله بپردازید. همچنین شما می توانید از مشاورین املاک نیز یاری بگیرید و از آن ها بخواهید که شما را در امر خرید و فروش آپارتمان در پردیسان قم هدایت نمایند.

مقدار بودجه برای خرید خانه در پردیسان قم چقدر است؟

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مطالبی که در این مقاله به آنالیز و ارائه توضیحات در خصوص آن ها خواهیم پرداخت به توضیح زیر هستند:

  • آشنایی با محله پردیسان قم
  • قیمت خانه در پردیسان قم چقدر است؟

آشنایی با محله پردیسان قم

از جمله کلان شهرهای ایران، قم است که با شهر تهران 125 کیلومتر فاصله دارد و در جنوب آن قرار گرفته است. سال 92 بود که مرکز آمار گزارشی ارائه کرد که براساس آن معین شده بود که شهر تهران گران ترین بخش کشور برای خریدن خانه است. بعد از تهران نیز شهرهای اصفهان، البرز و قم در رتبه های بعدی قرار داشتند.

شهر قم نیز مانند تمام شهرهای کشور دارای محله ها و مناطق گوناگون است و بنابراین قیمت خانه در هر یک از این مناطق نیز با هم متفاوت است. ما قصد داریم به آنالیز قیمت آپارتمان در محله پردیسان قم بپردازیم.

محله پردیسان در تاریخ 30 بهمن ماه سال 75 به عنوان محدوده خدمات شهری به شهر قم اضافه شد. این محله در سال 1377 توسط وزارت راه و شهرسازی تاسیس شد و در جنوب غربی شهر قم قرار گرفته است. این منطقه در سال 1390 بود که جزو منطقه هشتم شهرداری قم به شمار آمد و چون در این منطقه مسکن مهر وجود دارد و قیمت ها پایین است، جمعیت به سرعت افزایش یافت و مردم زیادی تمایل به زندگی و خرید خانه در این محله داشتند.

در سرشماری سال 1390 بود که اعلام شد این محله 44780 نفر جمعیت دارد و در سال 91 این میزان به بالای 90 هزار نفر رسید. جمعیت این منطقه ارزان قیمت روز به روز در حال افزایش است و پیش بینی شده که به زودی به 300000 نفر هم خواهد رسید.

پردیسان قم دارای مراکز اداری و خدماتی خاص خود است و همچنین موسسات و مراکز فرهنگی و علمی نیز دارد. این منطقه از 3 ناحیه تشکیل شده که ناحیه یک و دو آن دارای مجتمع های اداری، مسکونی، تجاری، دانشگاه، مسجد، مدرسه و غیره است و ناحیه 3 آن مربوط به مسکن های مهر است. این منطقه همچنین دارای امکانات حمل و نقل، پارک ها و فضای سبز نیز، است.

موضوع اصلی مورد بحث ما در اینجا قیمت آپارتمان در پردیسان قم است. ما در اینجا معین خواهیم کرد که چقدر بودجه ضروری است تا بتوان در این محله صاحب خانه شد. آنگونه که مشاورین املاک پردیسان قم گفته اند، این محله یعنی پردیسان از ارزان ترین محله های شهر قم است. بنابراین قیمت خانه در این منطقه به نسبت پایین تر از سایر مناطق است و شاید بتوان با بودجه ای کم صاحب خانه در این منطقه شد.

مشاورین املاک پردیسان قم اعلام نموده اند که وجود خانه های مسکن های مهر باعث شده که این شهرک از ارزان ترین محله های شهر قم باشد. به گفته آنها قیمت آپارتمان در پردیسان قم پایین است و می توان خانه ای مناسب در این محله برای خود دست و پا کرد. افراد زیادی نیز قصد فروش آپارتمان در پردیسان قم را دارند که شما می توانید خانه این افراد را در صورتی که برای شما مناسب بود، خریداری کنید. متراژ خانه ها و آپارتمان ها در این محله از 56 متر آغاز شده و تا حدود 200 متر هم ادامه دارد.

اگر شما قصد خرید خانه یا آپارتمان در این محله را دارید بهتر است در ابتدا به خوبی تحقیق کنید و تصمیم بگیرید که قصد خرید خانه دارید یا آپارتمان. همچنین مشخص متراژ نیز بسیار مهم است؛ چون هر چه متراژ یک خانه بیشتر باشد قیمت آن بیشتر است و هر چه متراژ کمتر باشد، قیمت آن نیز پایین تر است. بنابراین خرید یک خانه 56 متری به بودجه ای کمتر نسبت به خانه 200 متری احتیاج دارد. همچنین شما می توانید برای شناخت بهتر این منطقه و خانه های آن از مشاورین املاک پردیسان قم هم یاری بگیرید. آنها می توانند به خوبی شما را هم در امر خرید خانه و هم فروش آپارتمان در پردیسان قم هدایت کنند و اطلاعاتی کامل را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین از گران ترین و زیباترین محله های شهر قم می توان به محله سالاریه اشاره نمود. قیمت خانه و همچنین آپارتمان در این محله بسیار بالاست و هر کسی بودجه لازم برای خرید خانه در این منطقه را ندارد. خانه ها و آپارتمان های ساخته شده در این منطقه بسیار شیک و زیبا هستند و همین باعث شده که قیمت ها در این منطقه بالا باشد. در این منطقه خانه های نوساز زیادی نیز وجود دارند که به نسبت نوساز بودن قیمت آنها نیز بالا خواهد بود.

قیمت خانه در پردیسان قم چقدر است؟

گفتیم که براساس گزارش ارائه شده توسط مرکز آمار در سال 92، شهر قم در لیست گران ترین شهرهای کشور برای خرید خانه قرار گرفته است. بنابراین باید انتظار بالا بودن قیمت خانه ها در این شهر را داشت. البته قیمت آپارتمان در پردیسان قم که موضوع اصلی مورد بحث ما در اینجاست، پایین تر از سایر مناطق است؛ زیرا محله پردیسان یکی از ارزان ترین مناطق قم برای خرید خانه است.

در این منطقه مسکن مهر وجود دارد. عده ای زیادی از افراد به دلیل پایین بودن قیمت مسکن مهر و همچنین امکان خرید این خانه ها با وام و قسط در این محله، اقدام به خرید خانه می کنند. شما هم می توانید در این محله خانه بخرید و هم آپارتمان، این بستگی به نظر شما دارد که مایل به خرید کدام یک باشید و بودجه لازم برای خرید کدام یک را هم داشته باشید.

مورد مهمی که ضروری است در اینجا به آن اشاره نمود یاری دریافت از مشاورین املاک پردیسان قم است. مشاورین هر منطقه می توانند افرادی که تمایل به خرید خانه در آن منطقه را دارند به خوبی هدایت کنند. می توان در خصوص متراژ خانه ها، سال ساخت هر خانه یا آپارتمان، مصالح به کار رفته و … از مشاورین املاک سوال پرسید و با اطمینان نسبت به خرید خانه در این محله اقدام کرد.

البته می توان از سایت هایی که در زمینه خرید و فروش آپارتمان در پردیسان قم فعالیت دارند نیز، یاری گرفت. بسیاری از افراد علاوه بر اینکه از مشاورین املاک برای فروش خانه خود یاری می گیرند، معینات و قیمت خانه خود را نیز در این سایت ها قرار می دهند و شما می توانید در صورت تمایل با این افراد تماس بگیرید.

آنگونه که در این سایت ها نوشته است قیمت ها از حداقل 100 میلیون تومان آغاز می شوند که این قیمت اعلام شده مربوط به خانه ها و آپارتمان های متراژ پایین است و خانه هایی با متراژ بالا قیمت هایی بالا دارند. البته با توجه به اینکه هر واحد در چه طبقه ای قرار گرفته است و در داخل نیز چه طراحی و امکاناتی دارد، قیمت ها متفاوت است. قیمت یک آپارتمان 64 متری، 125 میلیون تومان، یک آپارتمان 78 متری، 206 میلیون تومان، یک واحد 92 متری، 200 میلیون تومان و … . هر چه متراژ و امکانات بیشتر، قیمت هم بیشتر خواهد بود.

موضوع اصلی مورد بحث در این مقاله، بودجه لازم برای خرید خانه یا آپارتمان در پردیسان قم بود. در ابتدا به آنالیز محله پردیسان قم پرداختیم و معین شد که این محله یکی از ارزان ترین مناطق شهر قم است که به دلیل وجود خانه های مسکن مهر نیز افراد زیادی تمایل به خرید خانه در این محله دارند. همچنین این موضوع باعث شده که جمعیت در این منطقه افزایش یابد. برای مشاوره بهتر در امر خرید خانه یا فروش آپارتمان در پردیسان قم می توانید با مشاورین املاک پردیسان قم نیز در ارتباط باشید تا بتوانند شما را به بهترین شکل ممکن هدایت کنند.

منبع: هومینگ
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 923

به "مقدار بودجه برای خرید خانه در پردیسان قم چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار بودجه برای خرید خانه در پردیسان قم چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید