مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا

به گزارش ایستگاه بازی، کارناوال ایتالیایی در رأس فستیوال های ماه فوریه قرار دارد. در کاتانیا (Catania) و سیسیل (Sicily) روز بزرگداشت سنت آگاتا (Saint Agathas Feast Day) دومین راه پیمایی بزرگ مذهبی در جهان است. از دیگر فستیوال های ماه فوریه ایتالیا می توان به روز بزرگداشت قدیس Biago، روز بزرگداشت قدیس Faustino و نمایشگاه شکوفه های بادام اشاره کرد.

مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا

All Saints Day، روزی که در آن تمامی قدیسان مسیحیت چه شناس چه ناشناس گرامی داشته می شوند؛ روز تعطیلی رسمی ایتالیا است و در یکم نوامبر جشن گرفته می شود. نوامبر ماه قارچ های سفید (Truffle) است. در این ماه غرفه های قارچ های سفید و شاه بلوط در همه جا دایرند. در این زمان معمولاً در رم جشنواره های بزرگ موسیقی، تئاتر و رقص برگزار می شود.

روز مه (May Day)، روز تعطیلی رسمی ایتالیا و زمان مهمترین جشنواره جزیره ساردینیا (Sardinia)، راه پیمایی چهار روزه برای قدیس Efisio؛ است. این ماه در ایتالیا زمان مناسبی برای فستیوال های بهاره شامل فستیوال گل ها، جشنواره غذا و مراسمات بازسازی وقایع قرون وسطی ایست. جشنواره های غیر معمولی که در این ماه برگزار می شوند شامل مراسم ازدواج درخت ها که همان روز طبیعت در ایتالیا است (The Wedding of the Trees) و راه پیمایی مار بازان (Snake Handlers Procession) است.

منبع مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1789

به "مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید