مدیرعامل باشگاه ذوب آهن: حمایت از منصوریان را دو برابر می کنیم

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته باشگاه ذوب آهن در تیم فوتبال این باشگاه و آموزشگاه دست به تغییراتی زد. جمشید رشیدی مدیر آموزشگاه ذوب آهن جای خود را به رسول کربکندی داد و محسن کرباسچی به جای مجید حاج رسولی ها سرپرست این تیم شد. همچنین مهران حاتمی به عنوان سرمربی جدید تیم بسکتبال ذوب آهن معارفه شد. علاوه بر این کامران شیرزادی هم مجددا کارش را در پست مدیر رسانه ای تیم شروع کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن: حمایت از منصوریان را دو برابر می کنیم

جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در جلسه معارفه مدیر تیم های پایه و آموزشگاه، سرپرست تیم فوتبال و مدیر رسانه ای تیم گفت: به کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن به خاطر روزهای سخت و نفس گیری که در مسابقات داشتند، خسته نباشید می گویم. تیم ما با حضور آقای منصوریان روزهای خوبی را سپری کرد. مسابقات آسیا تمام و لیگ شروع شده است. دو مسابقه اخیر ملاک محک زدن تیم ما نیست. ذوب آهن دارای افراد باتجربه، ورزشی و بازیکنان شایسته زیادی است که خیال ما را راحت می نماید.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه هیات مدیره روز شنبه جلسه خوبی با علیرضا منصوریان داشته است، تاکید نمود: حمایت ها را دو چندان می کنیم تا با قدرت و قوت بیشتر کار کنیم. از این پس در استادیوم هم، حمایت طرفداران بیشتری را خواهید دید. انشاءالله با پیوستن بازیکنان سرباز هم تیم منسجم تر خواهد شد.

محمدی ادامه داد: در ارکان کاری باشگاه و تیم قرار است تغییراتی صورت بگیرد که با جمع بندی هیات مدیره اجرا شده و مطمئنا ثمرات خوبی خواهد داشت. ساختار اداری باشگاه در حال تغییر است و کارهای خوبی برای بهتر شدن نام و صلابت باشگاه در حال اجرا است.

وی با اشاره به تغییرات اجرا شده در تیم ذوب آهن گفت: آقای کرباسچی از چهره های شناخته شده ورزشی که داور و ناطر بین المللی هندبال است به عنوان سرپرست تیم فعالیت می نماید و از زحمات آقای حاج رسولی ها تشکر و قدردانی می کنیم. آقای شیرزادی از چهره های خوشنام رسانه هم مدیر رسانه ای جدید تیم است که جایگزین آقای احسان بعیدی می گردد. از آقای بعیدی هم تشکر می کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید نمود: آقای کربکندی از مفاخر فوتبال اصفهان و کشور و ذوب آهن اصفهان به عنوان مدیر سازمان تیمهای پایه و فوتبال ذوب آهن انتخاب و جایگزین جمشید رشیدی شد. جا دارد از زحمات آقای رشیدی هم تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 337

به "مدیرعامل باشگاه ذوب آهن: حمایت از منصوریان را دو برابر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل باشگاه ذوب آهن: حمایت از منصوریان را دو برابر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید