قیمت آلفارومئو میتو کارکرده در بازار

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران : آلفارومئو همانند بسیاری دیگر از برندهای مطرح دنیای خودرو، فعالیت چندانی در کشورمان ندارد و مدل های عرضه شده آلفارومئو در ایران بسیار محدود هستند. میتو هاچبک سه در و برادر کوچک تر آلفارومئو جولیتا محسوب می گردد و در طول دوران فعالیت خود همیشه در سایه نسخه عظیم تر خود قرار داشته است.

قیمت آلفارومئو میتو کارکرده در بازار

به گزارش خبرنگاران؛ آلفارومئو میتو محصول سال 2008 است. این خودرو به واسطه فعالیت های شرکت آلفا موتور به عنوان نماینده اصلی شرکت آلفارومئو در ایران، بین سال های 2012 الی 2015 وارد بازار ایران شد. آلفارومئو میتو در بازار جهانی با پیشرانه و جعبه دنده های متعددی به فروش می رسد که تنها یک مدل از آن ها توانسته است به بازار کشورمان راه پیدا کند.

الفا برای میتو سه موتور مختلف درنظر گرفته است که شامل موتور 1400سی سی و 1600 سی سی به همراه یک موتور جدید900 سی سی که در سال 2014 فراوری می گردد. نمونه های موجود در کشور نسخه متعادل و 1400سی سی است. قدرت این موتور 135 اسب و گشتاور230 است که به یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته و یک گیربکس دستی 5 سرعته انتقال میابد. از سوی دیگر با شتاب 8.2ثانیه ای (در نسخه اتوماتیک) این خودرو می توان یک رانندگی پر هیجان داشت.

از اپشن های این خودرو می توان به سقف پاناروما، سیستم استارت استاپ، گرمکن جایگاه، آیینه هوشمند، اتو لایت، سنسور باران، گیربکس دو کلاچه، آیینه تیتانیوم، DNA ، دی لایت، سه حالت رانندگی ، سنسور پارک، تهویه مطبوع دیجیتال دوال و سیستم صوتی bose (در نسخه های سفارشی) اشاره نمود.

خبرنگاران در گزارشی به برآوردهای این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می گردد قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما بعضی مراجع بر مبنای سال فراوری، کارکرد ماشین و نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می نمایند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1582

به "قیمت آلفارومئو میتو کارکرده در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آلفارومئو میتو کارکرده در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید