سیف الله پور: اگر ترابی کارت زرد می گرفت، پرسپولیس در دقیقه 80 بازی 10 نفره می شد

به گزارش ایستگاه بازی، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اعتقاد دارد پرسپولیس از دقیقه 80 ملاقات مقابل شاگردان الهامی باید 10 نفره می شد.

سیف الله پور: اگر ترابی کارت زرد می گرفت، پرسپولیس در دقیقه 80 بازی 10 نفره می شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ایزد سیف الله پور درباره شکست 2 بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس گفت: این نتیجه مقابل پرسپولیس رقم خورد. نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و باید به این بازیکنان افتخار کرد. حداقل پنج بازیکن ما زیر 23 سال دارند. اگر داور درباره مهدی ترابی کم لطفی نمی کرد و قبل از آن به او کارت زرد می داد، پرسپولیس در دقیقه 80 بازی 10 نفره می شد.

وی با تمجید از شاگردان الهامی توضیح داد: به پرسپولیسی ها تبریک می گویم، اما نساجی هم تیم خیلی خوبی بود و کوشش می کنیم نقاط ضعف تیم را رفع کنیم. از ساکت الهامی بابت آماده سازی این تیم خوب تشکر می کنم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص شرایط استادیوم شهدای ساری اعلام نمود: این استادیوم در اختیار باشگاه ماست و از مجموعه ورزش استان تشکر می کنیم. شرایط استادیوم شهدای ساری برای ملاقات دو هفته آینده مقابل صنعت نفت آبادان بهتر می گردد.

سیف الله پور درباره درخواست باشگاه های استقلال و تراکتور تبریز برای در اختیار گرفتن عایدی حاصل از تبلیغات محیطی و در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی فصل گذشته از تبلیغات محیطی، عایدیی داشته است یا خیر، گفت: ما فصل گذشته از این بخش عایدی داشته ایم، اما در نشست این هفته هیئت مدیره در این باره تصمیم می گیریم. تبلیغات محیطی تا به امروز در اختیار سازمان لیگ بوده است و ما هم تمکین نموده ایم.

وی درخصوص اعتراض مالک باشگاه تراکتور به حمایت نشدن باشگاه های خصوصی اعلام کرد: زنوزی واقعیت را گفته است. باشگاه های تراکتور و نساجی خصوصی هستند و هیچ حمایتی از بخش خصوصی انجام نمی گردد. انتظار داریم دولت نو به بخش خصوصی یاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1817

به "سیف الله پور: اگر ترابی کارت زرد می گرفت، پرسپولیس در دقیقه 80 بازی 10 نفره می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیف الله پور: اگر ترابی کارت زرد می گرفت، پرسپولیس در دقیقه 80 بازی 10 نفره می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید