سعادتمند: دنبال مذاکره با استراماچونی هستیم ، پرونده بویان را در کوتاه ترین زمان ممکن می بندیم

به گزارش ایستگاه بازی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استراماچونی از باشگاه شکایت نموده و ما در کوشش هستیم به وسیله مذاکره به صورت ویدئو کنفرانس یا مذاکرات آنلاین با این مربی یا حتی اگر احتیاج باشد به صورت جلسه حضوری با این مربی وارد مذاکره شویم.

سعادتمند: دنبال مذاکره با استراماچونی هستیم ، پرونده بویان را در کوتاه ترین زمان ممکن می بندیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد سعادتمند در مورد اتفاقات مالی اتفاق افتاده در باشگاه استقلال گفت: یکی از اصولی ترین مواردی که هر باشگاهی در سطح حرفه ای کار می نماید بخش مالی است. برای اینکه هزینه های محتمل در استقلال را تامین کنیم باید در بخش مالی طرح هایی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با یکی از صنایع غذایی که قدمت زیادی دارد نشست ها و بازدیدهایی داشتیم، چون تنوع غذایی در این شرکت زیاد است و به صورت آنلاین فعالیت انجام می دهد بنابراین توانستیم قرارداد بسیار خوبی را تنظیم کنیم. اینکه ما از محل این قرارداد سودآوری کنیم و بتوانیم هزینه های باشگاه را از این قراردادها در بیاوریم کار بزرگی اجرا شده است.

مدیرعامل استقلال که با با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می کرد ادامه داد: از طرفداران خواهش می کنم در این بخش به یاری باشگاه بیایند. در آینده نزدیک این محصولات بارکد خواهد خورد. طرفدار استقلال شک نکند که درآمد حاصل از این قرارداد سودش به جیب باشگاه می رود و در جای دیگری هزینه نخواهد شد. ما تصمیم داریم بر اساس بارکدها قرعه کشی های مشخص بگذاریم تا باز هم مباحث تشویقی-انگیزشی برای طرفداران ایجاد کنیم. طرفداران در این زمینه هم به ما یاری نمایند و هم به شرکت مینو.

سعادتمند در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال مطرح کرد: متاسفانه قراردادهایی که از گذشته باقی مانده به تاریخ نهایی خورده و امروز عملیاتی شده است. ما بخشی از طلب بویان را از مطالباتمان در فیفا تامین کردیم و بخش دیگری را هم به وسیله هیات مدیره با فعالیت های مالی آماده کردیم که این پرونده جمع گردد. طلب آقای شفر هم به حدود 600 هزار دلار رسیده و در کوششیم بخش عمده آن را به وی پرداخت نموده و سپس در یک فرصت 2-3 ماهه بقیه طلب شفر را هم پرداخت کنیم. به هر حال این هزینه ها تحمیلی است و این آرا قبلا 2-3 بار آمده و رفته اما در کوششیم نسبت به تامین این مطالبات اقدام کنیم.

وی در مورد شکایت استراماچونی گفت: استراماچونی از باشگاه شکایت نموده ولی رای هنوز صادر نشده است.ما در کوشش هستیم به وسیله مذاکره به صورت ویدئو کنفرانس یا مذاکرات آنلاین با این مربی یا حتی اگر احتیاج باشد به صورت جلسه حضوری با این مربی وارد مذاکره شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1085

به "سعادتمند: دنبال مذاکره با استراماچونی هستیم ، پرونده بویان را در کوتاه ترین زمان ممکن می بندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: دنبال مذاکره با استراماچونی هستیم ، پرونده بویان را در کوتاه ترین زمان ممکن می بندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید