ستاره تیم ملی در بین پنج بازیکن آینده دار جهان

به گزارش ایستگاه بازی، سایت فدراسیون جهانی والیبال، امین اسماعیل نژاد، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران را یکی از 5 بازیکن آینده دار والیبال جهان معرفی کرد.

ستاره تیم ملی در بین پنج بازیکن آینده دار جهان

رقابت های والیبال قهرمانی جهان از چهارم تا بیستم شهریورماه به میزبانی کشور های لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد.

سایت فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در آستانه این مسابقه، 5 بازیکن آینده دار حاضر در این تورنمنت که می توانند در تیم های خود بسیار تاثیرگذار باشند را معرفی کرد.

در این بین نام امین اسماعیل نژاد، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران هم به چشم می خورد.

فدراسیون جهانی با انتشار عکس و فیلم هایی از عملکرد ستاره ایرانی در مورد وی نوشت: بهترین بازیکنان جهان در مسابقات پیش رو حضور خواهند داشت. این مسابقات بستر مناسبی را برای ستاره های جوان والیبال فراهم می کند تا خود را در میان بزرگان این رشته تثبیت کنند و در اینجا 5 بازیکنی که بیشترین پتانسیل را برای این کار دارند معرفی خواهیم کرد.

امین اسماعیل نژاد بازیکن 25 ساله ایرانی که برای نخستین بار امسال در رقابت های لیگ ملت های والیبال 2022 حضور داشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. اسماعیل نژاد چپ دست، VNL را با موفقیت پشت سر گذاشت و در بخش امتیازآورترین بازیکنان مرحله مقدماتی در رده دوم قرار گرفت و اکنون یکی از محبوب ترین چهره های تیم ایران است. او سال 2021 به تیم ملی کشورش پیوست، اما بلافاصله به یک بازیکن کلیدی تبدیل شد. او قدرت آتش فوق العاده ای دارد و در پی این است که ثابت کند که چقدر می تواند در مسابقات قهرمانی جهان موثر باشد.

الکساندر نیکولوف (بلغارستان)، ژانگ جین (چین)، جولیان زنگر (آلمان) و دارلان سوزا (برزیل) از دیگر چهره هایی هستند که فدراسیون جهانی از آن ها به عنوان بازیکنان آینده دار حاضر در قهرمانی جهان نام برده است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2071

به "ستاره تیم ملی در بین پنج بازیکن آینده دار جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره تیم ملی در بین پنج بازیکن آینده دار جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید