در خصوص براندائو ناچاریم به کالدرون اعتماد کنیم

به گزارش ایستگاه بازی، بیش از 40 روز است که کالدرون به پرسپولیس پیوسته و از همان روزهای اول تاکید داشته که مهاجم نوک خارجی می خواهد.حالا بعد از نزدیک به یک ماه مذاکره و چانه زنی با مهاجمان مد نظر کالدرون قرار است یکی از آنها به ایران بیاید درصورت تست پزشکی قرارداد ببندد.قرار بود گزینه برزیلی بامداد دوشنبه در تهران باشد اما ظاهرا سه شنبه(فردا) به تهران خواهد رسید و در تست های استخوانی و خونی حضور پیدا می نماید.

در خصوص براندائو ناچاریم به کالدرون اعتماد کنیم

واقعیت این است که تنها نکته مثبت در مورد این مهاجم جوانی اوست وگرنه اصلا سابقه و آمار گلزنی جالبی ندارد.معدود نقاط مثبت کارنامه بازیگری او چند بازی در سری A برزیل،چند بازی معدود در لیگ دسته اول بلغارستان و یکی دو بازی در لیگ اروپاست.او بیشتر درلیگ های ایالتی و دسته های پائین تر لیگ برزیل بازی نموده اما یک طرف ماجرا هم این است که کالدرون این مهاجم را تائید نموده تصور می نماید او می تواند مسائل خط حمله و دغدغه هایش را کم کند: بازیکنی که می آید را خود من، تأیید کردم. او روز سه شنبه به ایران می آید و بازیکن خیلی خوبی است. مهم این است که ویژگی های مورد احتیاج خودمان را در او دیده ام.

وقتی رسانه ها به آمار و عملکرد او حساس می شوند کالدرون شرح مفصل تری دارد:او بازیکنی جوان است که آینده روشنی دارد.عملکرد و شرایط او از گذشته تا حال را آنالیز نموده ایم. او به اروپا منتقل شده بود اما از آنجا که نتوانست زیاد بازی کند، مجبور شد به برزیل برگردد.البته همچنان بازیکن خوبی است و من او را تأیید می کنم.این را هم در نظر بگیرید که بودجه ما تعیین است و با شرایطی که داریم باید به دنبال بهترین گزینه باشیم که راندمان بالایی داشته باشد.در نهایت باید بگویم که با توجه به بودجه ای که داشتیم نباید انتظار یک بازیکن نامی و شناخته شده را داشته باشیم البته اطمینان دارم او عملکرد خوبی در ایران خواهد داشت.

مساله تاخیر در اضافه شدن مهاجم خارج هم نکته نگران کننده ای در مورد پرسپولیس است.البته شروع لیگ آنقدر عقب افتاده که مهاجم خارجی حتی اگر از فردا تمریناتش را شروع کند مدتی فرصت داشت تا به هماهنگی های اولیه دست پیدا کند.با این حال کالدرون شرحاتی برای این ماجرا دارد:من درباره آمدن مهاجم مطالبی که باشگاه گفت را اعلام کردم. بازیکنان تعیینی به باشگاه معرفی شدند و باشگاه با آنها مذاکره می کرد. از اینکه در این روند تأخیر اتفاق افتاده من هم ناراحتم اما باید بپذیریم در مورد بازیکن اقتصادیایی هم بخت با ما یار نبود و اتفاقی افتاد که دیدید. قرار است این بازیکن هم روز سه شنبه بیاید و از چهارشنبه تمریناتش را با ما شروع کند.

او در مورد اینکه آیا جونیور گزینه شما بوده یا نه و اینکه در بعضی رسانه ها مطرح شده که از باشگاه خواسته اید 100 هزار دلار برای جذب بازیکن خارجی بودجه باشگاه را افزایش دهند، گفته است: درباره بخش اقتصادی اطلاع ندارم. آنچه من می دانم این است که جونیور ما را راضی می نماید. او بازیکنی هوشمند و قوی است. با علی علیپور و هافبک ها در مورد او و ویژگی های فنی که دارد، صحبت نموده ام.

آنچه از زبان کالدرون می شنویم ما را به این نکته می رساند که پرسپولیس احتمالا برای جذب این مهاجم خارجی بودجه زیادی صرف نخواهد نمود و حدال این نگرانی نزد هوادران به وجود نمی آید که اگر این بازیکن به هر دلیلی از تیم جدا شد ،باشگاه ضرر زیادی خواهد نمود.از سوی دیگر در این شرایط ظاهرا مجبوریم به آنچه کالدرون در مورد مسائل فنی براندائو نظر دارد اعتماد کنیم و امیدوار باشیم این مهاجم از تست های پرشکی به سلامت عبور کند، با رقم مناسبی قرارداد ببندد، خیلی زود با تیم هماهنگ گردد و همان بازیکنی باشد که قرار است بخشی از مسائل خط حمله پرسپولیس را بکاهد.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 261

به "در خصوص براندائو ناچاریم به کالدرون اعتماد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خصوص براندائو ناچاریم به کالدرون اعتماد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید