سامانه فروش تک جلدی کتاب های درسی همچنان فعال است

به گزارش ایستگاه بازی، تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در اطلاعیه ای تأکید کرد فروش تک جلدی کتاب های درسی که از 10 مهرماه آغاز شده و هم اکنون نیز این سامانه فعال است.

سامانه فروش تک جلدی کتاب های درسی همچنان فعال است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان در خصوص انتقاد از اختلال در سامانه فروش تک جلدی کتب درسی و تأخیر در دریافت این کتاب ها اعلام کرد: به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان و همکاران فرهنگی به کتاب های درسی، بخش توزیع تک جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از تاریخ 1399/7/10 شروع بکار نموده و هم اکنون نیز این سامانه فعال است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که در روش خرید تک جلدی، افراد علاقمند به خرید کتاب درسی از طریق مراجعه به بخش تک جلدی سامانه irtextbook.ir اقدام به سفارش کتاب درسی دوره های تحصیلی ابتدایی، دوره های اول و دوم متوسطه نظری و کتاب های عمومی فنی و حرفه ای و کاردانش نمایند و بسته سفارشی آنها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بر اساس مکان سفارش به متقاضی تحویل داده می شود.

همچنین در اطلاعیه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی یادآوری شده که فایل کامل و پی دی اف تمام کتاب های درسی در تمام پایه ها و دوره ها به صورت رایگان قابل دریافت از طریق لینک http://chap.sch.ir است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1250

به "سامانه فروش تک جلدی کتاب های درسی همچنان فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه فروش تک جلدی کتاب های درسی همچنان فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید