رشت؛ میزبان نخستین دوره مسابقات ملی ربات های کشاورزی

به گزارش ایستگاه بازی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی ربات های کشاورزی در رشت اطلاع داد.

رشت؛ میزبان نخستین دوره مسابقات ملی ربات های کشاورزی

به گزارش خبرنگاران، کیمیا تنهایی در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری استانی که با حضور 13 دستگاه اجرایی که با موضوع آنالیز فرآیند برگزاری مسابقات برگزار گردید، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات ملی ربات های کشاورزی در اسفندماه سالجاری در دهکده الگویی بومگردی آموزش فنی وحرفه ای استان برگزار می گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با اشاره به اهمیت این مسابقات اضافه نمود: اگروبات کاپ فرصتی برای ارائه طرح ها و ایده های نوآورانه به منظور بهره گیری از توانایی های کشور در هوشمندسازی کشاورزی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان نیز در این نشست ضمن اشاره به مراحل طراحی پروژه و شرایط علاقمندان جهت شرکت در مسابقات ملی ربات های کشاورزی گفت: این مسابقات برای نخستین بار در خاورمیانه و طی 3 روز و در 5 لیگ در 2 بخش آزاد و دانش آموزی برگزار می گردد.

وی ضمن تشکر از دستگاه های اجرایی اظهار کرد: برگزاری نخستین مسابقات ملی ربات های کشاورزی بستر مناسبی برای معرفی هر چه بیشتر توانایی ها، ظرفیت ها و منابع موجود استان است و امیدواریم با همکاری ادارات ذیربط در اجرایی کردن طرح مذکور، شاهد توسعه روزافزون استان در زمینه های متعدد گردشگری، اقتصاد و اشتغال باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 452

به "رشت؛ میزبان نخستین دوره مسابقات ملی ربات های کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشت؛ میزبان نخستین دوره مسابقات ملی ربات های کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید