دستگیری دزد میلیاردی لوازم داخل خودرو با 20 فقره

به گزارش ایستگاه بازی، رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان از دستگیری یک دزد خودرو و لوازم داخلی با 20 فقره سرقت به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال اطلاع داد.

دستگیری دزد میلیاردی لوازم داخل خودرو با 20 فقره

به گزارش ،سرهنگ افشین ابراهیمی رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان گفت: ساعت 3:30 دقیقه بامداد یکشنبه بیست و نهم دی ماه، ماموران گشت کلانتری 141 شهرک گلستان در حال گشت زنی در محدوده پل شهدای کن در بزرگراه همت بودند که به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو پارس نوک مدادی مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف و توقف خودرو در کنار اتوبان ماموران برای آنالیز به خودروی پژو پارس نزدیک شدند که راننده و سرنشین خودروی سواری به محض مشاهده ماموران تصمیم به فرار گرفتند، اما با توجه به لغزندگی جاده مردان مرموز پیروز به فرار با خودرو نشده و تصمیم به فرار با پای پیاده گرفتند.

رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان ادامه داد: مامور گشت کلانتری و سرباز جوان به تعقیب 2 مرد جوان پرداختند و یکی از متهمان مسیرش را از همدستش جدا و به سمت باغ های کن فرار کرد؛ و متهم دیگر با شلیک تیرهوایی ماموران دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیمی گفت: پس از دستگیری یکی از متهمان ماموران به آنالیز شماره پلاک خودروی پژو پارس به وسیله مرکز پیغام پلیس پرداختند و معین می شد که خودرو شامگاه شنبه 28 دی ماه در محدوده کلانتری 138 سرقت شده است.

وی ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو تعداد زیادی وسایل داخل خودرو از قبیل دستگاه پخش صدا، باند و لوازم لوکس کشف و کارشناسان ارزش اموال سرقتی را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد نموده اند.

سرهنگ ابراهیمی اضافه کرد: متهم معترف شد، شب گذشته با همکاری دوستش خودروی پژو پارس نوک مدادی را سرقت نموده است و سپس با خودروی سرقتی لوازم داخلی 20 خودرو را در غرب و شمال غرب تهران ربوده اند.

رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان در انتها با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و پیش تر 2 مرحله با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است، گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری هم دست وی ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 724

به "دستگیری دزد میلیاردی لوازم داخل خودرو با 20 فقره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری دزد میلیاردی لوازم داخل خودرو با 20 فقره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید