دانشگاه علامه و پادوای ایتالیا به تبادل استاد و دانشجو خواهند پرداخت

به گزارش ایستگاه بازی، امکان تبادل استاد و دانشجو در دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه پادوای ایتالیا با امضای تفاهم نامه ای محقق شد.

دانشگاه علامه و پادوای ایتالیا به تبادل استاد و دانشجو خواهند پرداخت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علامه طباطبایی به دنبال گسترش همکاری های علمی بین المللی این دانشگاه با دانشگاه های معتبر دنیا و همچنین به منظور اجرایی سازی تفاهم نامه همکاری علمی در سال 96، قرارداد تبادل استاد و دانشجوی مشترک میان دو دانشگاه علامه و پادوای ایتالیا را به امضا رساند.

بر اساس این قرارداد، طرفین هر ساله نسبت به تبادل دو استاد (هر کدام به مدت سه هفته) و دو دانشجو (هر کدام به مدت یک ترم) اقدام خواهند کرد.

همچنین دانشگاه پادوا با بیش از 40 هزار دانشجو یکی از معتبرترین دانشگاه های دنیا است که سال های متمادی جزو چهار دانشگاه برتر ایتالیا و یکی از بهترین دانشگاه های اروپا بوده است.

این دانشگاه طبق آمار موسسه اعتبارسنجی QS درسال 2020 رتبه 234 را در میان دانشگاه های دنیا در حالت کلی در اختیار دارد و در رشته هایی همچون آمار و روانشناسی جزو 40 دانشگاه برتر دنیاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 822

به "دانشگاه علامه و پادوای ایتالیا به تبادل استاد و دانشجو خواهند پرداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علامه و پادوای ایتالیا به تبادل استاد و دانشجو خواهند پرداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید