تور ارزان هند: حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های بین المللی پاکستان-کراچی

به گزارش ایستگاه بازی، صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور توسعه بازار شرکت های دانش بنیان در خارج از کشور، از حضور مستقل آنها در نمایشگاه های بین المللی پاکستان - کراچی حمایت می نماید.

تور ارزان هند: حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های بین المللی پاکستان-کراچی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه های بین المللی پاکستان - کراچی طی روزهای 25 تا 27 آبان ماه امسال در حوزه های صنعت و ماشین آلات، انرژی های تجدیدپذیر، خودرو و حمل و نقل و خودروهای برقی پاکستان - کراچی برگزار می گردد و طی آن شرکت های دانش بنیان ایرانی می توانند با حمایت صندوق نوآوری به صورت مستقل در این نمایشگاه حاضر شوند.

علاقمندان جهت ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه می توانند به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 05136028929 و 09370201053 تماس بگیرند.

یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور مستقل شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های بین المللی داخلی است؛ در این راستا واحد توانمندسازی صندوق در سال 1400 هم حمایت خود را از حضور مستقل شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های بین المللی داخلی ادامه داده است.

گفتنی است، مقدار حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور هر شرکت دانش بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه های تاییدشده، 30 میلیون تومان در سال (حداقل 3 نمایشگاه قابل استفاده) است تا شرکت ها بتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1744

به "تور ارزان هند: حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های بین المللی پاکستان-کراچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های بین المللی پاکستان-کراچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید