حمایت رئیس شورای کشتی آسیا از حمید سوریان در انتخابات اتحادیه جهانی

به گزارش ایستگاه بازی، مجمع عمومی شورای کشتی آسیا با حضور نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی ایران به صورت وبینار برگزار گشت.

حمایت رئیس شورای کشتی آسیا از حمید سوریان در انتخابات اتحادیه جهانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مجمع عمومی سال 2020 شورای کشتی آسیا با حضور نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی، دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا و با مشارکت بالای اعضا به صورت وبینار (ویدئو کنفرانس اینترنتی) برگزار شد.

در این مجمع که ظهر امروز برگزار شد، حمید سوریان نایب رئیس و سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی حضور داشتند.

در مجمع امروز که با مشارکت بالای کشورهای آسیایی برگزار شد، درخصوص موضوعات مختلف از جمله عملکرد شورای کشتی آسیا و برنامه های اجرا شده در سال 2019، گزارش مالی سال گذشته، هزینه هایی که تا به امروز در سال 2020 انجام و برنامه هایی که در این سال قرار بر برگزاری آن بود و لغو شد و برنامه هایی که قرار است در آینده انجام شود، از جمله مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که در سال 2021 در کشور چین برگزار خواهد شد، گفت وگو شد.

همچنین گزارشی در مورد کسب مدال های کشورهای آسیایی در رقابت های جهانی، در 2 سال گذشته داده شد که نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده و نشان دهنده فرایند رو به رشد کشتی در قاره آسیا است.

در پایان این جلسه دولت تورلیخانوف با اشاره به در پیش بودن انتخابات اتحادیه جهانی کشتی گفت: ما دو کننده از آسیا در این انتخابات داریم، روزیف که سابقه طولانی در کشتی دارد و در حال حاضر هم در اتحادیه جهانی است و حمید سوریان که قهرمان المپیک و جهان بوده و از کنندگان کشورهای آسیایی می خواهم که در این انتخابات مشارکت داشته و از کاندیداهای آسیایی حمایت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1110

به "حمایت رئیس شورای کشتی آسیا از حمید سوریان در انتخابات اتحادیه جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت رئیس شورای کشتی آسیا از حمید سوریان در انتخابات اتحادیه جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید