حمایت از طرح های گردشگری اشتغال زا در روستاهای گلستان

به گزارش ایستگاه بازی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان بر حمایت این اداره کل از اجرای طرح های گردشگری در مناطق روستایی استان تاکید نمود.

حمایت از طرح های گردشگری اشتغال زا در روستاهای گلستان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، ابراهیم کریمی امروز یکشنبه 17 آذر 98 در گفت و گو با خبرنگار صداوسیمای مرکز گلستان گفت: در مناطق روستایی گلستان نقاط طبیعی و جذابیت های بسیاری برای گردشگران وجود دارد و شناسایی و معرفی آن ها و راهنمایی سرمایه گذاران به فعالیت مالی می تواند روستاها را متحول کند.

او با اشاره به این که گلستان دارای 30 منطقه نمونه گردشگری و 55 بسته سرمایه گذاری است، گفت: روستاهای هدف گردشگری استان قابلیت تبدیل به قطب بوم گردی را دارد و در این راستا از طرح های گردشگری روستایی با هدف تقویت اقتصاد روستانشینان حمایت می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان یادآور شد: استفاده از فرصت های موجود برای اشتغال زایی لازم است و وزارت میراث فرهنگی تسهیلات خوبی در این زمینه در نظر گرفته که روستاهای هدف با استفاده از آن می تواند به قطب بوم گردی تبدیل گردد.

او توضیح داد: اشتغال زایی در بخش گردشگری بیشتر از سایر بخش هاست و با تکمیل زیرساخت ها و راهنمایی افراد جویای کار، زمینه توسعه صنعت گردشگری استان فراهم خواهد شد.

کریمی از بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی خواست: با معرفی جاذبه ها و مناطق قابل سرمایه گذاری، روستانشینان را به بهره مندی از تسهیلات و ایجاد فرصت های شغلی سوق دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 598

به "حمایت از طرح های گردشگری اشتغال زا در روستاهای گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از طرح های گردشگری اشتغال زا در روستاهای گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید