حفظ قهرمانی برای تیم والیبال بانوان سایپاسخت است، مسیردشواری داریم

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، در پایان هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال زنان، تیم سایپا تهران در حساس ترین بازی هفته با نتیجه 3 بر 2 تیم باریج اسانس کاشان را شکست داد.

حفظ قهرمانی برای تیم والیبال بانوان سایپاسخت است، مسیردشواری داریم

پوران زارع در گفتگو با مهر پس از پیروزی تیمش مقابل تیم باریج اسانس گفت: پیش بینی بازی سخت را داشتیم اما به این دلیل که از جام باشگاهها بازگشته ایم و آغاز کارمان دیر بود هنوز شرایط تیم ایده آل نیست.

بازیکن نارنجی پوشان ادامه داد: شاید در بازی با باریج 50 درصد خود را نگذاشته ایم و آماده نبوده ایم. در ادامه قطعا هماهنگ تر خواهیم شد. به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم که در مقاطعی که در امتیازات عقب بودیم جان خود را هم گذاشتند تا این بازی حساس را پیروز شویم.

وی افزود: این بازی بسیار برایمان حساس بود. در ست چهارم که عقب بودیم احساس کردم دیگر تمام شده است و نتیجه را واگذار کردیم. چند امتیاز متوالی که بدست آوردیم، توانستیم به بازی بازگردیم. ست پنجم را نیز بسیار خوب آغاز کردیم. در ست پنجم به دلیل 15 امتیاز بودن حساسیت بالا است به همین دلیل ضریب اشتباهات افزایش می یابد. در نهایت توانستیم با 50 درصد هماهنگی پیروز شویم.

بازیکن تیم سایپا درباره سطح رقابت های لیگ برتر والیبال زنان گفت: با افزایش تعداد تیم ها حساسیت مسابقات بیشتر شده است. تعداد مسابقات افزایش یافته است، تیم های خوبی در مسابقات حضور دارند، کمی کار سایپا سخت است چرا که حفظ قهرمانی سخت تر از بدست آوردن آن می باشد. توقع همه بالا رفته است و همین، کار را سخت می کند اما مطمئنم که روز به روز تمرینات را ادامه دهیم به هماهنگی بهتری دست یابیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1845

به "حفظ قهرمانی برای تیم والیبال بانوان سایپاسخت است، مسیردشواری داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ قهرمانی برای تیم والیبال بانوان سایپاسخت است، مسیردشواری داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید