حساب باشگاه چلسی هم مسدود شد

به گزارش ایستگاه بازی، باشگاه چلسی یکی پس از دیگری با مسائل زیادی در رابطه با حضور رومن آبراموویچ در این تیم روبرو می گردد.

حساب باشگاه چلسی هم مسدود شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی استار، چلسی ظاهرا از تحریم بعدی ضربه سختی خواهد خورد. پس از اینکه رومن آبراموویچ مالک باشگاه روسی قبلاً مشمول محرومیت های مختلفی شده بود، حساب بانکی لندنی مسدود شده است.

چلسی پس از تحریم ها علیه رومن آبراموویچ، مالک باشگاه روسی، با مسائل عدیده ای روبرو شده است. حساب بانکی این باشگاه انگلیسی به طور موقت مسدود شده است. علاوه بر این، گفته می گردد که کارت های اعتباری باشگاه چلسی نیز به وسیله شرکت اقتصادی Barclays مسدود شده است. بر این اساس، بانک برای آنالیز مجوزی که باشگاه برای ادامه بازی در لیگ برتر اعطا نموده است، به زمان احتیاج دارد. در همین حال، چلسی امیدوار است که محرومیت مربوطه به زودی برداشته گردد. در صورت محرومیت طولانی تر گفته می گردد عواقب جدی برای باشگاه ایجاد گردد.

روز پنجشنبه، دولت بریتانیا تحریم هایی را علیه آبراموویچ و دیگر ثروتمندان روسیه اعمال کرد. دارایی های آبراموویچ مسدود شد و معاملات با افراد و شرکت های خصوصی بریتانیا ممنوع شده است. فعلاً باشگاه چلسی مجوز دریافت نموده است تا فعالیت های مرتبط با فوتبال خود را ادامه دهد. دولت گفته است که میخواهد از آسیب رساندن تحریم ها به باشگاه فوتبال جلوگیری کند.

کسب و کار عملیاتی باشگاه به طور گسترده به وسیله اقدامات محدود شده است. در حال حاضر امکان انتقال یا تمدید قرارداد با بازیکنان وجود ندارد. حتی فروش بلیت فعلا ممنوع شده است. بر اساس گزارشی که به وسیله The Athletic منتشر شده است، دولت انگلیس با این وجود مجوز فروش باشگاه چلسی را صادر نموده است. گفته می گردد که این نتیجه مذاکرات دولت با بانک آمریکایی Raine است که قرار است این فروش را انجام دهد.

قبل از بازی خارج از خانه برابر نوریچ سیتی در روز پنجشنبه، اخبار منفی درباره اسپانسر پیراهن نیز منتشر شد. شرکت تلفن همراه تری شرح داد که این مشارکت تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در خواهد آمد. چلسی باید فورا لوگوی این شرکت را از روی پیراهن و استادیوم خود حذف کند.

بحران در باشگاه چلسی در حالی ایجاد شده است که این تیم باید این هفته در لیگ قهرمانان ملاقات برگشت خود را با لیل در لیگ قهرمانان انجام دهد و در لیگ برتر نیز در رده سوم قرار گرفته است.

به نظر می رسد رومن آبراموویچ نتوانست در برابر فشار سیاستمداران انگلیسی مقاومت کند. آبراموویچ پس از محرومیت از زندگی در انگلیس و اعمال تحریم های فراوان، تصمیم به بازنشستگی از این تیم گرفت: او مدیریت چلسی را به متولیان بنیاد خیریه باشگاه لندنی سپرد. این تاجر روس در 19 سال هدایتش در چلسی بارها بزرگترین پیشنهادها برای خرید این باشگاه را رد نموده است. به گزارش بلومبرگ، سرمایه گذاران در حال حاضر آماده خرید باشگاه انگلیسی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1988

به "حساب باشگاه چلسی هم مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساب باشگاه چلسی هم مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید