حذف نادال از تنیس اپن استرالیا در ماراتن 4 ساعته

به گزارش ایستگاه بازی، تنیسور اسپانیایی با شکست برابر دومینیک تیم از صعود به نیمه نهایی اپن استرالیا بازماند.

حذف نادال از تنیس اپن استرالیا در ماراتن 4 ساعته

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا 2018 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، مرحله یک چهارم نهایی اپن استرالیا با حذف رافائل نادال به انتها رسید. مرد شماره یک دنیا چهارشنبه به مصاف دومینیک تیم رفت و 3 بر یک مغلوب گردید. تنیسور اسپانیایی دو ست نخست را با نتیجه 7 بر 6 واگذار کرد اما توانست در ست سوم جبران کند و 6 بر 4 پیروز گردد. رقابت نزدیک دو تنیسور در ست چهارم هم ادامه داشت و با وجود این که نادال چند بازگشت داشت نتوانست با پیروزی آن را به انتها برساند. در نهایت مرد شماره یک دنیا از صعود به نیمه نهایی بازماند. این بازی بیش از 4 ساعت به طول انجامید.

پیش از این ملاقات الکساندر زورف برابر استن واورینکا نهاده شد و 3 بر یک پیروز شد. تنیسور آلمانی ست اول را با نتیجه 6 بر یک واگذار کرد . با این حال توانست سه ست دیگر را با پیروزی 6 بر 3، 6 بر 4 و 6 بر 2 به نفع خود انتها دهد و در جمع چهار تنیسور برتر قرار بگیرد. او در نیمه نهایی با تیم بازی خواهد نمود.

دیگر مسابقه نیمه نهایی بین راجر فدرر و نواک جوکوویچ برگزار می گردد.

در بخش بانوان سیمونا هالپ به مصاف آنت کنتاویت رفت و به راحتی توانست حریفش را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. بانوی شماره چهار دنیا هر دو ست را با پیروزی 6 بر یک به انتها رساند.

در دیگر ملاقات گاربینیه موگورسا برابر آناستازیا پاولیوچنکوا نهاده شد و 2 بر صفر پیروز شد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست 7 بر 5 حریفش را شکست داد و در ادامه 6 بر 3 پیروز شد تا در نیمه نهایی برابر هالپ قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 752

به "حذف نادال از تنیس اپن استرالیا در ماراتن 4 ساعته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف نادال از تنیس اپن استرالیا در ماراتن 4 ساعته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید