تیم ملی فوتبال ایران تازه تاسیس است، باید به اسکوچیچ زمان داد

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در ادامه مرحله انتخابی جام جهانی قطر آماده می کند، پنجشنبه شب در دومین دیدار تدارکاتی خود با هدایت دراگان اسکوچیچ پیروز شد تیم ملی بوسنی را در خانه اش 2 بر صفر شکست دهد.

تیم ملی فوتبال ایران تازه تاسیس است، باید به اسکوچیچ زمان داد

این پیروزی در شرایطی به دست آمد که برای این دیدار از برخی بازیکنان باتجربه و لژیونر دعوت نشده بود و بیشتر نفراتی که به میدان رفته بودند از تجربه بین المللی کمتری برخوردار بودند.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به این پیروزی از عملکرد ملی پوشان ابراز رضایت کرد و گفت: تیم ملی شرایط متفاوتی نسبت به گذشته پیدا کرده و به نوعی تیمی تازه تاسیس است که نفرات جوان و با تجربه ای در اردوی آن حضور پیدا کرده اند و تفکر جدیدی هم در راس کادر فنی قرار گرفته است.

محسن یوسفی ادامه داد: قطعاً برگزاری دیدارهای تدارکاتی بیشتر می تواند کمک کند تا بازیکنان این تیم به هماهنگی کامل برسند. هر چند بوسنی تیم خوب و اروپایی به شمار می رود اما تیم ملی برای آماده تر شدن نیاز به برگزاری دیدار با تیم های قدرتمند هم دارد.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تغییرات در تیم ملی باید به مرور زمان انجام شود چرا که این تیم به بازیکنان جوان و باتجربه کنار هم نیاز دارد و اگر قرار است جوانگرایی صورت بگیرد باید به بهترین شکل باشد و در طول زمان نسبتاً مناسبی این اتفاق بیفتد.

یوسفی در خصوص عدم دعوت ورویا غفوری به تیم ملی و انتقادهایی که از این موضوع به اسکوچیچ شده است، گفت: سرمربی تیم ملی باید پاسخگوی دعوت نشدن وریا و امثال او باشد. اسکوچیچ می داند که اگر نتیجه نگیرد، نقدها زیادی به او وارد خواهد شد.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بنابراین او باید پاسخگو باشد و دلایل دعوت نشدن غفوری و یا برخی از بازیکنان دیگر را شفاف بگوید اما در حال حاضر همه باید از او حمایت کنیم تا بتواند تیم ملی را در تورنمنت های بین المللی سربلند بیرون بیاورد.

هافبک پیشین استقلال در سرانجام و در خصوص شرایط این روزهای استقلال تأکید کرد: آبی پوشان توانستند بازی اول را با پیروزی به سرانجام برسانند. هفته آینده آنها باید در خوزستان برابر فولاد به میدان بروند. به طور حتم تمامی بازی ها برای فکری و یارانش مهم خواهد بود و با توجه به اینکه پنجره جابجایی استقلال باز شد، بازیکنان جدید می توانند برای استقلال به میدان بروند، دست محمود فکری برای انتخاب ترکیب اصلی بازتر خواهد بود و او می تواند هر کس که آماده تر است، به میدان بفرستد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1261

به "تیم ملی فوتبال ایران تازه تاسیس است، باید به اسکوچیچ زمان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتبال ایران تازه تاسیس است، باید به اسکوچیچ زمان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید