تامین تجهیزات ویژه برای جانبازان نخاعی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی

به گزارش ایستگاه بازی، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از تامین تجهیزات و ملزومات مورد احتیاج انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان بر اساس انعقاد تفاهم نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران اطلاع داد.

تامین تجهیزات ویژه برای جانبازان نخاعی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی

به گزارش مهدی یوسفی، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بعد از ظهر روز گذشته در انجمن جانبازان نخاعی ایران در حاشیه انعقاد تفاهم نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه صبر، تحمل و فداکاری جانبازان و خانواده آنان وصف شدنی نیست، اظهار کرد: پس از گذشت سال ها هنوز هم جانبازان عزیز کشورمان در جهت آزمایش سختی قرار گرفته اند و بی تردید خدای متعال اجر و پاداش ویژه ای به آن ها در آخرت اعطا می نماید.

او اضافه نمود: به کمک خداوند متعال طی انعقاد تفاهم نامه ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران از این پس بعضی از اقلام ضروری آن ها توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین می گردد.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اعلام کرد: طی جلسه ای که با انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان داشتیم اولویت آن ها مبنی بر تهیه تجهیزاتی همچون تشک مواج، ویلچر و ... است که انشاالله با مساعدت های وزارت بهداشت این اقلام هرچه سریع تر برای آن ها تامین می گردد.

لازم به ذکر است، همکاری برای تهیه و خرید و ترخیص کالا های پزشکی در حدود اختیارات و تعهدات موضوع قرارداد هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 701

به "تامین تجهیزات ویژه برای جانبازان نخاعی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین تجهیزات ویژه برای جانبازان نخاعی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید