تاجرنیا: سخنگو باید توانایی گفت وگو با اقشار و گروه های مختلف را داشته باشد

به گزارش ایستگاه بازی، یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سخنگو باید توانایی گفت وگو با اقشار و گروه های مختلف را داشته باشد؛ متأسفانه در مجموعه دولت افرادی هستند که توانایی ارتباط بر قرار کردن با دیگر گروه ها و چهره های سیاسی را ندارند.

تاجرنیا: سخنگو باید توانایی گفت وگو با اقشار و گروه های مختلف را داشته باشد

علی تاجرنیا در گفت و گو با خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت حضور یک چهره فعال در صندلی سخنگویی دولت، اظهار کرد: موضوع اهمیت سخنگو برای همه سیاستمداران و مردم در همه جای جهان یک امر جا افتاده است. مردم می خواهند تا به وسیله سخنگوی از فعالیت های دولت با خبر شوند؛ پس طبیعی است دولت به این احتیاج جامه پاسخ بدهد.

وی ادامه داد: سخنگو باید مورد اطمینان شخص رئیس جمهور باشد؛ چراکه بعد از رئیس جمهور ایشان کسی است که مواضع مستقیم دولت را بیان می نماید و باید اشراف کافی به امور داشته باشد.

این فعال سیاسی اضافه کرد: در عین حال سخنگوی دولت باید یک شخصیت آشنا به امور رسانه ای نیز باشد. در عصر دیجیتال و ارتباطات هستیم؛ پس به سخنگوی آشنا به این فضا احتیاج داریم. سخنگو باید بتواند در بحرانی ترین شرایط از مواضع دولت دفاع نموده و مطالبات مردم را پیگیری کند.

وی گفت: دولت به سخنگویی احتیاج دارد که در عین حال نسبت به عملکرد مجموع کامل دولت نیز اشراف داشته باشد و خودش در حوزه های سیاسی و اجتماعی صاحب تفکر باشد.

تاجرنیا در سرانجام گفت: سخنگو باید توانایی گفت وگو با اقشار و گروه های مختلف را داشته باشد؛ متأسفانه در مجموعه دولت افرادی هستند که توانایی ارتباط بر قرار کردن با دیگر گروه ها و چهره های سیاسی را ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 166

به "تاجرنیا: سخنگو باید توانایی گفت وگو با اقشار و گروه های مختلف را داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاجرنیا: سخنگو باید توانایی گفت وگو با اقشار و گروه های مختلف را داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید