بهترین مناطق خرید ویلا اطراف تهران و کرج کجاست؟

به گزارش ایستگاه بازی، رپرتاژ آگهی - ارزش سرمایه گذاری در مسکن با خرید آپارتمان بسیار بیشتر از سودآوری سرمایه گذاری در بازار بورس است. این جمله به گوش افرادی آشنا است که بارها تصمیم داشته اند تا دارایی خود را در یک حوزه مطمئن سرمایه گذاری نمایند. اگر سرمایه گذاری در یکی از این موارد را تجربه نموده باشید، به خوبی می دانید که تهیه آپارتمان یا خرید باغ ویلا به منزله دریافت یک جریان نقدی ثابت است. این جمله بدین معنا است که با خرید و فروش ملک همیشه شما سود بازار پرنوسان املاک و البته فکر خوبتان را دریافت خواهید کرد حتی اگر مبلغ کافی ندارید و یا نمیخواهید تمام سرمایه زندگیتان را وارد این حوزه کنید میتوانید با خرید خانه وام دار در اندیشه به سرمایه گذاری در مسکن فکر کنید، در ادامه با این مقاله همراه باشید تا بهترین مناطق برای خرید باغ ویلا در اطراف تهران را با هم آنالیز و معرفی کنیم.

بهترین مناطق خرید ویلا اطراف تهران و کرج کجاست؟

جهت دریافت خدمات معماری داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد

اگر قصد خرید باغ ویلا در شهریار را دارید، باید بدانید خرید باغ ویلا با تمام ویژگی های منحصر به فرد و جذابیتی که دارد، انتخاب آسانی نیست. شما برای داشتن لحظات خوش و لذت بخش برای خرید ویلا تصمیم می گیرید. اما باید هزینه قابل توجهی صرف کنید. در واقع هر حسنی که به یک ویلا اضافه می گردد، هزینه آن را با یک تغییر باورنکردنی روبرو می نماید. با این وجود هزینه کردن برای خرید ویلا در شمال، در مقایسه با هزینه سفرهای خارجه و نرخ دلار منطقی تر است. هر فردی در ذهن خود خرید باغ ویلا را با داشتن ویژگی های خاص و دیدنی تصور می نماید. شما دوست دارید ویلای رویایی تان چه ویژگی هایی داشته باشد؟ اگر یکی از تفریحات لذت بخش شما شناکردن است، بهتر است به دنبال ویلایی باشید که دارای استخر است یا ویلاهای کنار دریا که می تواند تفریحات آبی هیجان انگیزی برای شما داشته باشند.

اگر خیال پردازی های رمانتیک در ذهن خود می پرورانید، می توانید برای خرید ویلا در اطراف تهران به سراغ ویلایی بروید که یک بالکن رو به جنگل یا دریا داشته باشد تا شب های خاطره انگیز برای شما به ارمغان بیاورد و صبح ها با نسیم خنک جنگل یا طلوع دلنواز خورشید در ساحل روز خود را شروع کنید.

کدام فاز اندیشه برای سرمایه گذاری بهتر است

خرید آپارتمان در اندیشه برای آن دسته از افرادی که تصمیم دارند تا حداکثر در 10 سال آینده به سودی میلیاردی دست پیدا نمایند، یک گزینه منحصربه فرد محسوب می گردد. در صورتی که می خواهید بودجه زیادی را صرف خرید زمین در ناحیه اندیشه تهران بکنید، احتیاج است تا چشم انداز 5 تا 10 ساله داشته باشید. اگر با شرکای تجاری خود تصمیم دارید که یک سرمایه گذاری بلند مدت و پرسود داشته باشید بهترین و مناسب ترین راه است.

خرید آپارتمان نوساز در اندیشه جزو مواردی است که تورم ها نقش منفی در ارزش واقعی آن ها نخواهد داشت. هر چقدر که تورم زیاد باشد، باز هم ارزش آپارتمان شما مطابق با ارزش پول شرایط فعلی خواهد بود. در حقیقت، یکی از مزیت های مهم سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در اندیشه به همین موضوع مربوط می گردد. هدف از سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش آپارتمان، کسب سود چندین برابری است. سودآوری حاصل از فروش آپارتمان هم فرایند صعودی خواهد داشت، زیرا قیمت هر متر زمین خالی در تهران روز به روز افزایش پیدا می نماید و به همان میزان یا بیشتر، قیمت آپارتمان ها هم افزایش پیدا می نماید. بنابراین می توان گفت که درصد بسیار کمی برای کاهش قیمت گذاری آپارتمان در این منطقه وجود دارد.

ارزانترین باغ ویلا در اطراف تهران را بشناسید

اگر به دنبال ارزانترین باغ ویلا در اطراف تهران بوده اید حتما نام شهر ملارد را شنیده اید. فاصله بین ملارد و شهریار که در امتداد شرق ملارد است 6 کیلومتر می باشد فاصله بین ملارد و کرج که در امتداد شمال ملارد است 22 کیلومتر می باشد خط مترو تهران-کرج قرار است تا ملارد نیز ادامه یابد و این میتواند دلیل موجهی برای خرید باغ ویلا در ملارد باشد.

ملارد یکی از شهر های بسیار خوش آب و هوای استان تهران است. از توابع شهرستان ملارد میتوان به بیدگنه، اسفندآباد، مارلیک، سرآسیاب، لم آباد و قشلاق اشاره نمود شهرستان ملارد با مساحت 960 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 400 هزار نفر یکی از پانزده شهرستان استان تهران است که برای سرمایه گذاری و خرید باغ ویلا ارزان اطراف تهران بسیار مناسب می باشد.

چرا باغ ویلا را از املاک ویژن خریداری کنیم؟

مشاور املاک ویژن مناسب ترین قیمت ها را برای ملک های باغ ویلا و املاک اندیشه معین نموده و شما می توانید خریدتان را به صورت مطمئن ثبت کنید، کارشناسان ما تا زمان خرید در کنارتان هستند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. تنها کافی است با شماره 02165579125 | 02165579106 تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت خرید خانه در تهران به آدرس www.Amlakvision.com به صورت رایگان از کارشناسان فروش مشاوره بگیرید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1192

به "بهترین مناطق خرید ویلا اطراف تهران و کرج کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مناطق خرید ویلا اطراف تهران و کرج کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید