بحران گم شدن چمدان مسافران Air Canada

به گزارش ایستگاه بازی، اخیرا یکی از مسافران بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور پس از گم شدن ساک خود مجبور شده تمام وسایل موردنیازش را در مقصد خریداری کند.

بحران گم شدن چمدان مسافران Air Canada

لوری هاریتو بیش از دو هفته پیش در تور کانادا با پروازی دو مسیره از تورنتو به مونتریال و سپس به Heathrow Airport لندن پرواز کرد. متاسفانه طی این سفر Air Canada ساک او را گم می نماید.

بگفته هاریتو شرکت Air Canada ساک او را نیم ساعت پس از بلند شدن هواپیما از مونتریال به مقصد لندن با پروازی جداگانه به این شهر فرستاده است.

او گفت: پس از رسیدن به لندن منتظر چمدانم بودم و نمی دانستم آن را با پروازی جداگانه فرستاده اند. چمدان من تنها محموله گم شده نبود و بیشتر مسافران هم مشکل مشابه داشتند. من بلافاصله موضوع را گزارش دادم و آن ها به من اطلاع دادند چمدان در ترمینال بوده اما قادر به پیدا کردن آن نیستند.

هم اکنون پس از 15 روز هاریتو هنوز اطلاعات تازه از طرف Air Canada دریافت ننموده است. او اخیرا چند ساعت سعی نموده با بخش خدمات مشتری شرکت تماس بگیرد اما بخاطر حجم بالای درخواست ها پس از مفقود شدن بار خط تلفن بسیار شلوغ بوده و پیروز به این کار نشده است.

او اضافه کرد: من به قدری از یاری Air Canada ناامید شدم که پایان یک ایمیل با مضمون درخواست یاری به رئیس ارشد بخش خدمات مشتری شرکت ارسال کردم.

بگفته هاریتو او یک هفته بعد به ترمینال بار Heathrow رفته و دو ساعت تمام مشغول جست وجوی ساک خود می گردد اما کوشش او نافرجام بود. مسئولان به او گفته اند هزاران ساک در فرودگاه منتظر آنالیز هستند. هاریتو معتقد است هیچ تضمینی وجود ندارد که Air Canada خسارت او را جبران کند. او پس از این ماجرا تمام وسایل موردنیاز خود را دوباره خریداری کرد.

طی روزهای پایانی هفته گذشته یک ویدئو در شبکه های اجتماعی منتشر شد که حجم زیادی از ساک و چمدان در فرودگاه Heathrow را نشان می داد که منتظر آنالیز بودند.

@huyayyy

happy travels ✨ #fyp #heathrowairport #flightdelayed #hotgirtbummer

♬ pass the dutchie sped up - vevonix

بگفته هاریتو گم شدن ساک او بیش از 2,300 دلار برایش آب خورد و Air Canada طبق قانون باید آن را جبران کند.

بگفته هاریتو برای ثبت درخواست جبران خسارت او باید پس از تحویل گرفتن ساک درخواستی در وبسایت Air Canada ثبت کند، اما هنوز چمدان به او تحویل داده نشده است. بنابراین او در حال حاضر امکان این کار را نداشته و تعیین نیست چه زمانی پیروز به ثبت درخواست خواهد شد.

دیلی هایو سعی نموده برای آنالیز این موضوع و پرسش درباره سیاست رسیدگی به درخواست جبران خسارت هاریتو و هزاران مسافر دیگر با مسئولان Air Canada تماس بگیرد، اما آن ها هیچ پاسخ روشنی نداده اند

منبع: dailyhive
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2064

به "بحران گم شدن چمدان مسافران Air Canada" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران گم شدن چمدان مسافران Air Canada"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید