ببینید ، پشت پرده رابطه طلا مطلا و اکبر مجلل ، سریال یاغی به خیانت طلا به پارسا پیروزفر ختم می گردد؟

به گزارش ایستگاه بازی، صحنه هایی از تازه ترین قسمت سریال یاغی ساخته محمد کارت با حضور طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر پربازدید شده است.

ببینید ، پشت پرده رابطه طلا مطلا و اکبر مجلل ، سریال یاغی به خیانت طلا به پارسا پیروزفر ختم می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، سکانسی از قسمت شانزدهم سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت که به تازگی از شبکه نمایش خانکی منتشر شده است مورد توجه مخاطبان این سریال قرار گرفته است. در این سکانس طلا مطلا (طناز طباطبایی) به ملاقات اکبر مجلل (فرهاد اصلانی) می رود و با یادآوری دوباره خاطرات مشترکی که داشته اند سعی می نماید او را علیه همسرش، بهمن خان (پارسا پیروزفر) بشوراند...

یاغی روایت زندگی جوانی است گرفتار سیاهی های جنوب شهر که می خواهد خود را از آن منجلاب نجات دهد. در این جهت پارسا پیروزفر(بهمن خان) که خود از خلاف کارهای حرفه ای است دست او را می گیرد و با نگاهی پدرانه سعی می نماید او را به قله قهرمانی در ورزش کشتی برساند. نیکی کریمی، امیر جعفری، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی، آبان عسگری و عباس جمشیدی فر از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

  • ببینید | طلا به بهمن خیانت کرد؟ | سکانس نفسگیر سریال یاغی
  • ببینید | لحظه ای که اسی قلک جاوید را روی دست بلند می نماید | علی شاد دوباره می خواهد برگردد!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2073

به "ببینید ، پشت پرده رابطه طلا مطلا و اکبر مجلل ، سریال یاغی به خیانت طلا به پارسا پیروزفر ختم می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، پشت پرده رابطه طلا مطلا و اکبر مجلل ، سریال یاغی به خیانت طلا به پارسا پیروزفر ختم می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید