با کلاه خود تازه سربازان، بدون احتیاج به ماسک از گزند حملات بیولوژیکی و شیمیایی در امان بمانید

به گزارش ایستگاه بازی، تجهیزات نظامی یکی از پیشرفته ترین ابزار های ساخت دست بشر است که همواره به اسم اولین مشتریان فناوری های نوین قرار داشته اند. آخرین کلاه ایمنی توسعه داده شده برای سربازان هم از این قاعده مستثنی نیست.

با کلاه خود تازه سربازان، بدون احتیاج به ماسک از گزند حملات بیولوژیکی و شیمیایی در امان بمانید

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت، آخرین تجهیزات نظامی توسعه داده شده در راستای اجرای برنامه Soldier of the Future، یک کلاه ایمنی است که علاوه بر محافظت از سر سربازان از گزند آسیب های حاصل از انفجار، سرباز را از رطوبت و گرما محافظت می نماید. بعلاوه این کلاه ایمنی سرباز را آسیب مواد شیمیایی و بیولوژیکی هم حفظ می نماید. با وجود فناوری ها مقابله با حملات شیمیایی و بیولوژیکی، این کلاه ایمنی با فشرده کردن این ویژگی آن را در قالب کلاه ایمنی در اختیار سربازان قرار داده است. این کلاه ایمنی هوا را از طرفین به داخل کلاه کشیده و آن را با اعمال فیلترهای مختلف به سمت بینی سرباز راهنمایی می نماید.

ماسک ضدگاز M50

آزمایش های اجرا شده قدرت و کارایی فیلترینگ این کلاه را برابر با ماسک M50 خوانده اند که یکی از برترین گزینه ها برای مقابله و ممانعت از آسیب پذیری در برابر حملات شیمیایی و بیولوژیکی است، اما تفاوت این کلاه خود کوچک بودن سایز آن و عدم احتیاج به استفاده از سایر وسایل جانبی است که آن را به برترین گزینه موجود برای رزم آوران تبدیل نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1709

به "با کلاه خود تازه سربازان، بدون احتیاج به ماسک از گزند حملات بیولوژیکی و شیمیایی در امان بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کلاه خود تازه سربازان، بدون احتیاج به ماسک از گزند حملات بیولوژیکی و شیمیایی در امان بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید