با اپلیکیشن DriveShare لوکس ترین ماشین ها را سوار شوید

به گزارش ایستگاه بازی، اپلیکیشن درایو شیر (DriveShare) این امکان را برای کاربران فراهم می نماید تا تجربه ای لذت بخش از رانندگی با گران ترین و لوکس ترین ماشین ها داشته باشند.

با اپلیکیشن DriveShare لوکس ترین ماشین ها را سوار شوید

رانندگی با ماشین های لوکس، شیک و گران قیمت شاید رویای بسیاری از ما باشد، اما هزینه بالای این ماشین ها و بودجه محدود ما سبب می گردد تا رانندگی با این ماشین ها فقط یک رویا باقی بماند و هرگز نتوانیم لذت سوار شدن بر چنین ماشین های لوکسی را تجربه کنیم. اپلیکیشن تازه درایو شیر (DriveShare) این رویا را برای ما محقق می سازد.

اپلیکیشن تازه درایو شیر (DriveShare) با ساختاری همانند اپلیکیشن ایربی ان بی (Airbnb) فعالیت می نماید. با این تفاوت که (Airbnb) خانه های زیبا و متنوع را به شما پیشنهاد می نماید تا سفر و اقامتی لذت بخش داشته باشید، اما (DriveShare) به شما ماشین های گران قیمت و راحت را پیشنهاد می نماید. کاربران این اپلیکیشن تازه می توانند از مجموعه ای بالغ بر 600 ماشین لوکس، مستقیما آن ها را از صاحبان ماشین ها برای مدتی اجاره نمایند.

پیتر زاوجزکی، سازنده این اپلیکیشن می گوید:

ماشین های محبوب کاربران اصولا از نوع کلاسیک هایی هستند که برای رانندگی راحت باشند. مانند فورد ماستانگ و پورشه 911 که بر چهره هر راننده ای لبخند می گذارد.

کاربران ماشین هایی همانند فراری، لامبورگینی، جگوار، پورشه و بسیاری ماشین های دیگر از برندهای مطرح جهان را می توانند از این اپلیکیشن اجاره نمایند. هزینه اجاره این ماشین ها از روزی 400 هزار تومان آغاز می گردد تا روزی 1 میلیون تومان. هزینه اجاره ماشین ها به نوع ماشین و نحوه اجاره بستگی دارد.

کاربران برای استفاده از این برنامه باید در آن ثبت نام نمایند و پس از دریافت تاییدیه از شرکت های بیمه (DriveShare) می توانند برای رانندگی ثبت نام نمایند. سپس صاحب ماشین و درخواست نماینده دیدار حضوری ترتیب می دهند تا کارهای انتقال ماشین را انجام دهند و درخواست نماینده ماشین را تحویل می گیرد. بعلاوه صاحبان ماشین می توانند ماشین خود را فقط برای عکسبرداری اجاره دهند تا افراد در کنار ماشین ها عکس بگیرند.

کاربران بعلاوه می توانند از دو برنامه (Turo) و (Getaround) استفاده نمایند تا ماشین های افراد بومی هر منطقه ای را که به آنجا سفر می نمایند، اجاره نمایند.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1902

به "با اپلیکیشن DriveShare لوکس ترین ماشین ها را سوار شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اپلیکیشن DriveShare لوکس ترین ماشین ها را سوار شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید