اولین جلسه اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان ویژه نوروز 98 برگزار گردید

به گزارش ایستگاه بازی، نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان ویژه نوروز 98 با حضور قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر، دبیر اجرایی ستاد، روسا و نمایندگان روسای کمیته های تخصصی ستاد نوروزی کردستان، در محل سالن کنفراس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار گردید.

اولین جلسه اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان ویژه نوروز 98 برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، اولین جلسه اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور شهرام ملکی معاون امور عمرانی استانداری و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان، سید محسن علوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و روسا و نمایندگان کمیته های تخصصی خدمات اجرایی سفر استان برگزار گردید.

شهرام ملکی معاون امور عمرانی استانداری در جریان این جلسه با تاکید بر همکاری و کوشش کلیه اعضای ستاد سفرهای نوروزی گفت: در ایام نوروز باید کردستان را تبدیل به مقصد اصلی گردشگران کنیم و در این راستا همکاری کلیه اعضای ستاد لازم و لازم است.

او اضافه کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر را نباید دولتی کرد بلکه باید بخش خصوصی را نیز وارد کرد تا با توان بیشتر فضایی مناسب برای گردشگران ورودی خلق کنیم.

ملکی اعلام کرد: بهسازی جاده های مواصلاتی، برطرف مسائل احتمالی تابلوهای اطلاع رسانی و معرفی جاذبه ها و مسیرها از هم اکنون در اولویت کاری دستگاههای ذی ربط، قرار خواهد گرفت تا خاطره خوبی برای مسافران با ایجاد سفری امن ایجاد کنیم.

سید محسن علوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان نیز در این جلسه گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر تمامی طول سال فعال است اما در ایام نوروز به دلیل افزایش مسافران نیازمند فعالیت بشتری است که این مهم با همکاری و تعامل اعضای ستاد میسر می گردد.

او اضافه کرد: یکی از کمیته های تخصصی ستاد، کمیته آمار می باشد که از جمله وظایف این کمیته جمع آوری و جمع بندی و ارائه آمار درست و واقعی از تعداد مسافران ورودی و مقیم است و امیدواریم بتوانیم در انجام این امر کوشش بیشتری داشته باشیم و در سرانجام آمار و اطلاعات دقیقی از وضعیت مسافران ارائه دهیم.

در این جلسه توضیح وظایف و اهداف کمیته های 10 گانه ستاد بصورت کامل تشریح، معرفی و ریاست کمیته ها و اعضای آن معین شد.

همچنین طی این جلسه هر کدام از روسای کمیته ها و نمایندگان کمیته ها به بیان دیدگاههای خود پیرامون شیوه فعالیت و خدمات رسانی به گردشگران نوروزی سال 98 پرداختند و در سرانجام مقرر شد به منظور هماهنگی و برنامه ریزی بهتر چندین جلسه تا سرانجام سال برنامه ریزی و برگزار گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 267

به "اولین جلسه اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان ویژه نوروز 98 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان ویژه نوروز 98 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید