اوساکا بهشت عجایب در ژاپن

به گزارش ایستگاه بازی، اگر نام ژاپن را بشنوید به جز سوشی، چه چیز دیگری در فکر شما تداعی می شود؟ آیا می دانستید که در ژاپن خیابانی وجود دارد که از درختان آن پشمک آویزان است و آیا می دانستید که غذایی عجیب و غریب به نام پنکیک اختاپوس یکی از غذاهای مورد علاقه ژاپنی هاست؟ بله، درست شنیدید. ژاپنی ها واقعا پنکیک اختاپوس درست می کنند و به خوردن آن هم علاقه دارند! در این مقاله به اوساکا سر خواهیم زد تا جاذبه های گردشگری این شهر را به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

اوساکا بهشت عجایب در ژاپن

قلعه اوساکا

همواره جمعیت عظیمی از توریست ها از تمام نقاط جهان برای بازدید از قلعه اوساکا و عبور از راستا درخت های پشمکی به ژاپن سفر می کنند. در طول فصل بهار، برگ های بی تعداد درختان تمام جاده ای که به قلعه اوساکا منتهی می شود را پر می کنند و رایحه خوشایندی از خود ساطع می کنند که احساس می کنید روی یک پشمک صورتی خیلی گسترده ایستاده اید. چرا تا الان منتظر مانده ایم؟ بیایید باهم از این جاده رویایی عبور کنیم.

همزمان که در قلعه اوساکا هستید و از تماشا این مکان تاریخی و زیبا لذت می برید، حتما به موزه ای که در این قلعه وجود دارد هم بروید. این موزه حاوی طیف گسترده ای از اشیاء تاریخی است. طبقه بالای موزه نقش عرشه در کشتی را دارد و از آن بالا می توانید با زاویه ای وسیع همه چیز را تماشا کنید. منظره پارک قلعه اوساکا، ساختمان های مدرن سر به فلک کشیده، دشت اوساکا و کوه هایی که در دور دست ها قرار دارند را می توانید مشاهده کنید.

مرکز خرید HEP Five اوساکا

HEP Five اصلی ترین مرکز خرید و سرگرمی در اوساکاست. شما تقریبا می توانید هر برند و مارکی که مد نظرتان باشد را در این مرکز خرید بیابید ولی حتما یادتان باشد که تعدادی از عروسک های شخصیت های ژاپنی و سوغاتی های معروف ژاپنی را خریداری کنید. در کنار این مرکز خرید، کافه های بسیاری با تم تاریخی و سنتی ژاپنی وجود دارد. یکی از این کافه ها، کافه گودِتاما (Gudetama) است. کلمه (tama) که بخشی از نام کافه را تشکیل می دهد در زبان ژاپنی به معنی تخم مرغ است. پس هر چیزی که در این کافه ها هست مربوط به شخصیت جالب و سرگرم کننده تخم مرغ است. باید بدانید که تخم مرغ، یکی از شخصیت های محبوب کارتونی به تعداد میرود

منطقه توریستی دوتومبُوری Dotombori

منطقه توریستی دوتومبُوری یکی از محبوب ترین منطقه ها اوساکا برای توریستان است که می توانید رستوران های زیادی را آنجا پیدا کنید. در این جا غذاهای مدرن ژاپنی را سرو می کنند و در ویترین مغازه ها می توانید به وضوح، پنکیک های اختاپوس را ببینید. ژاپنی ها در زبان محلی به این غذا تاکویاکی (tacoyaki) می گویند.

اطلاعات پایه:

کشور: ژاپن

مرکز: توکیو

زبان رسمی: ژاپنی

واحد پولی: ین / JPY

کد تماس: 81+

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ٰژاپن به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1714

به "اوساکا بهشت عجایب در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوساکا بهشت عجایب در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید