انجمن اسلامى دانشجویان شهید چمران اهواز امور صنفى دانشجویان این دانشگاه را پیگیرى مى کند

به گزارش ایستگاه بازی، انجمن اسلامى دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در نامه اى خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: از 19 بهمن 98 تا روز تشکیل شورای صنفی، می توانید برای پیگیری امور صنفى خود به دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مراجعه کنید.

انجمن اسلامى دانشجویان شهید چمران اهواز امور صنفى دانشجویان این دانشگاه را پیگیرى مى کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، انجمن اسلامى دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در نامه اى خطاب به دانشجویان این دانشگاه اعلام نمود: از تاریخ 19 بهمن 98 تا روز تشکیل شورای صنفی، می توانید برای پیگیری امور خود به دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان در دانشکده ها و دفتر شورای مرکزی واقع در ساختمان مرکزی تشکل مراجعه کنید.

در این نامه آمده است:

رسالت انجمن های اسلامی رسالت انبیأست.

دانشجویان گرامی دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان از ابتدای تأسیس این تشکل همیشه خود را وامدر حقوق دانشجویان با هر تفکری می دانسته و اکنون نیز پس از 15 سال از تاسیس نیز همان خط و مشی را دارد لذا پیرو بی نتیجه ماندن تشکیل شورای صنفی دانشجویان و عدم پیگری امور صنفی دانشجویان گرامی؛ انجمن اسلامی دانشجویان بر خود وظیفه می داند از حقوق شما دانشجویان گرامی دفاع نموده و پیگر امور صنفی شما باشد؛ لذا از تاریخ 19 بهمن 1389 تا روز تشکیل شورای صنفی، می توانید برای پیگیری امور خود به دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان در دانشکده ها و دفتر شورای مرکزی واقع در ساختمان مرکزی تشکل مراجعه فرمایید.

انجمن اسلامی دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان، از مسئولان ذی ربط درخواست می نماید جهت رسیدگی و تشکیل این شورا از هیچ تلاشی مضایقه نمایند. امید است با تشکیل این شورا روح تازه ای به کالبد دانشگاه شهید چمران و مطالبات به حق دانشجویان دمیده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 771

به "انجمن اسلامى دانشجویان شهید چمران اهواز امور صنفى دانشجویان این دانشگاه را پیگیرى مى کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن اسلامى دانشجویان شهید چمران اهواز امور صنفى دانشجویان این دانشگاه را پیگیرى مى کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید