انتخاب دستگاه های دولتی برای هدایای نوروزی، صنایع دستی ایرانی باشد

به گزارش ایستگاه بازی، شهردار منطقه 5 تهران گفت: دستگاه های دولتی، هدایای نوروزی خود را از صنایع دستی ایرانی انتخاب نمایند.

انتخاب دستگاه های دولتی برای هدایای نوروزی، صنایع دستی ایرانی باشد

رجبعلی خسروآبادی، شهردار منطقه 5 تهران در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به خبرنگار خبرنگاران گفت: به نظر من سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ،نمایشگاه خوبی است و به نظر می رسد که در مقایسه با گذشته هم دکور بهتری دارد و هم خیلی آرام تر و لطیف تر طراحی شده است.برداشت من این است که سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در مقایسه با دوره های قبلی این نمایشگاه منظم تر و مرتب تر است.

او اضافه نمود: ما یک عمر به دفعات گفتیم مسئولان باید بیایند و برای هدیه و موارد دیگر صنایع دستی بخرند و امروز خودم به سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی آمدم تا یکسری صنایع دستی بخرم تا حرف خودمان را رعایت نموده باشم.

او اضافه نمود: من فکر می کنم که ما قبل از آغاز نمایشگاه باید یک ارتباط مستمری را با دستگاه های اجرایی و نهادی برقرار کنیم که بتوانیم آنها را گروه گروه به نمایشگاه بیاوریم و اطنجا را به عنوان یک فرصت به آنها ارائه کنیم زیرا ما هم اکنون در فراوری محصولات تقریبا مشکل خاصی نداریم و آنچه که همواره دغدغه هنرمندان صنایع دستی بوده،ارائه، فروش و گردش مالی است که باید اتفاق بیفتد.

خسروآبادی گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی نیز چون قابلیت برنامه ریزی دارد به نظر می توان هماهنگی های بهتر و مطلوب تری کرد تا دستگاه ها بیشتر در نمایشگاه حضور پیدا نمایند و مدیر پروژه ای باید برای این موضوع انتخاب گردد که ساماندهی و برنامه ریزی برای حضور دستگاه ها در نمایشگاه ملی صنایع دستی تعریف کند تا امکان بهره گیری بیشتر از محیط نمایشگاه وجود داشته باشد.

شهردار منطقه5 تهران اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری برگزاری نمایشگاه های مختلف است و نمایشگاه صنایع دستی نیز یکی از مباحثی است که بستر آن همواره در شهرداری وجود داشته است ولز هماهنگی بیشتری میان سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با بخش های اجرایی شهرداری می خواهد که برنامه ریزی بنمایند که بتوانند در طول هفته های مختلف در شهر برنامه داشته باشند و این نیازمند وجود تقویمی برای این امور است که بتوانیم در تمام محله های شهر تهران هفته بازار صنایع دستی داشته باشیم.

او گفت: هفته بازارهای صنایع دستی می توانند پوشش خوبی را در سطح شهر ایجاد نمایند و ما هم برای این کار آمادگی داریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 278

به "انتخاب دستگاه های دولتی برای هدایای نوروزی، صنایع دستی ایرانی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب دستگاه های دولتی برای هدایای نوروزی، صنایع دستی ایرانی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید