افشاگری علی علیپور درباره دلیل جدایی اش از پرسپولیس!

به گزارش ایستگاه بازی، علی علیپور در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر درباره حضورش در لیگ پرتغال، گفت: پیشنهادات خارجی زیادی داشتم و می خواستم لژیونر شوم، ولی در شرایط سختی قرار گرفتم. با اینکه کسی از باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با من تماس نگرفته بود، ولی خودم به باشگاه رفتم تا صحبت کنم با این حال عوامل وقت باشگاه میلی به تمدید قرارداد با من نداشتند. بعد از تمدید نشدن قراردادم با پرسپولیس توانستم به پرتغال بیایم. با شرایط جدید در پرتغال دست و پنجه نرم کردم و حالا بعد از شش ماه به نتیجه رسیده ام.

افشاگری علی علیپور درباره دلیل جدایی اش از پرسپولیس!

وی درباره اینکه تمایل زیادی برای ماندن در پرسپولیس داشت، ولی این اتفاق رخ نداد، توضیح داد: در همه جای جهان برای تمدید قرارداد باشگاه باید با بازیکن تماس بگیرد، ولی کسی به من زنگ نزد. با این حال باز هم من خودم به باشگاه رفتم، چون مدیون پرسپولیس و طرفدارانش بودم و وظیفه داشتم برای مذاکره به باشگاه بروم، ولی باشگاه و عواملی که بودند اجازه تمدید قراردادم را ندادند و نتوانستم در تیم محبوبم بمانم. چند روز به بازی های آسیایی پرسپولیس مانده است و دوست ندارم بیشتر از این درباره این موضوع صحبت کنم. برای همه تیم های ایرانی در آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

مهاجم تیم فوتبال ماریتیمو درباره شرایط تیمش در لیگ پرتغال هم گفت: تیم ما سال جاری شرایط خاصی را تجربه می نماید. الان با سومین مربی کار می کنیم و دو بار تغییرات اجرا شده است. من در بازی جام حذفی مصدوم شدم و یک ماه فیزیوتراپی می کردم و بعد از آن هم یک ماه با درد تمرین می کردم. پس از اضافه شدن مربی جدید حس خوبی را داشته ام. خدا را شکر این مربی در پست اصلی ام به من بازی می دهد.

وی درباره شرایط امیر عابدزاده همبازی اش در ماریتیمو یادآور شد: درست است که بعضی بازی ها را با دو سه گل باختیم، ولی امیر در تمام بازی ها حداقل سه سیو صد درصد موقعیت گل دارد و تیم را حفظ می نماید. شرایط باشگاه ما سال جاری خیلی خاص بوده است.

علیپور با اشاره به اینکه تیم شان در رده بندی لیگ پرتغال اختلاف کمی با نیمه جدول دارد، درباره شرایط کرونا در پرتغال توضیح داد: شرایط پرتغال، شرایط سختی است، ولی از آنجایی که ما در جزیره هستیم شرایط فرق می نماید. در اینجا از ساعت 18 به بعد هیچ آدم و خودرویی حق تردد ندارد. حتی برای تمرین هم برگه تردد به ما داده می گردد که اگر بعد از ساعت محدودیت تمرین تمام شد مسئله ای برای بازگشت نداشته باشیم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پایان درباره جدایی بعضی بازیکنان این تیم گفت: هیچ وقت احتیاج به ثابت کردن خودم نداشتم، چون می دانستم خدا همواره حواسش به من هست. در آن موقع (جدایی از پرسپولیس) مدیریت وقت می خواست فشار را از خودش بردارد، ولی امیدوارم همه در راستای پیشرفت فوتبال قدم بردارند. الان که در اروپا هستم می دانم چقدر فوتبال مهم است و نباید برای اینکه فشار را از روی خود بردارند، بازیکن را روبه روی طرفداران بگذارند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1541

به "افشاگری علی علیپور درباره دلیل جدایی اش از پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری علی علیپور درباره دلیل جدایی اش از پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید