افتتاح 35 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران: مدیر کمیته امداد حضرت امام(ره) در شهرستان اهر گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 35 واحد مسکونی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر افتتاح شد.

افتتاح 35 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از اهر، ارسلان طهماسبی بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح این واحدها اظهار کرد: ساخت اماکن مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد که فاقد توانایی اقتصادی بوده یکی از اولویت های این نهاد برای خدمت به ولی نعمتان انقلاب است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این واحدهای مسکونی بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

طهماسبی گفت: منبع تأمین هزینه ساخت این واحدها را خیران و تسهیلات بانکی خاطرنشان کرد که با حمایت و نظارت این نهاد اجرا شده است.

این مقام مسئول از خیران خواست به علت احتیاج افراد تحت پوشش به ساخت سرپناه مناسب این نهاد را با کمک های خود کمک نمایند.

رئیس کمیته تعاون و نیکوکاری ستاد دهه فجر شهرستان اهر به دیگر برنامه های دهه فجر نیز اشاره نمود و اضافه کرد: همزمان با ایام الهن دهه فجر جهیزیه 35 نو عروس از خانواده عظیم کمیته امداد امام خمینی (ره) که از سوی این نهاد و خیران تأمین شده تحویل نو عروسان می گردد.

طهماسبی به سایر برنامه های این کمیته نیز اشاره نمود و اضافه کرد: برای بهره مندی مددجویان این نهاد از برنامه های مفرح و شاد ویژه ایام الهه دهه فجر ویژه برنامه ای در محل مجتمع فرهنگی هنری کمیته امداد اهر برگزار و در حاشیه این مراسم از مددجویان پیروز علمی، فرهنگی خود اشتغال تجلیل می گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 831

به "افتتاح 35 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 35 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید