استقلال ساپینتو و مجیدی؛ دو روی سکه فوتبال

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران؛ یکی از پدیده های این فصل لیگ برتر استقلال تهران است. تیم قهرمان فصل گذشته که بدون شکست رقابت های لیگ برتر را به اتمام رساند و در تابستان سال جاری رنگ عوض کرد.

استقلال ساپینتو و مجیدی؛ دو روی سکه فوتبال

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی با عملکردی درخشان استقلال را ترک کرد و ریکاردو ساپینتو به این تیم امد. حالا این سوال برای طرفداران استقلال وجود دارد که چهره تیم قهرمان چکونه خواهد بود؟

فرهاد مجیدی با تجربه سه نیم فصل مربیگری در استقلال فصل گذشته نمایشی دقیق و بی نفص ارائه داد. او فهمیده بود که نتیجه گرفتن برای استقلال بیش از هرچیزی اهمیت دارد و برای همین قید خیلی از موضوعات را زد تا با یک فوتبال دفاعی و نتیجه گرا به جام قهرمانی برسد.

این چیزی است که اصلا در ساپینتو دیده نمی گردد. مرد پرتغالی به فوتبال هجومی و پر هیجان علاقه دارد و ترافیک مهاجمان استقلال هم این موضوع را تایید می نماید. با این حساب استقلالی ها بعد از یک فصل کم گل باید منتظر روز های شلوغ و پرگلی از استقلال باشند.

اما چیزی که مجیدی را در راه رسیدن به جام قهرمانی بیشتر همراهی کرد حفظ اتحاد تیم بود. فوتبال ایران فوتبال پرحاشیه ای است و استقلال هم همواره این پتانسیل را دارد که در حاشیه سقوط کند. فرهاد مجیدی این مسئله را سال گذشته به خوبی مدیریت کرد. اما آیا مردی به شور و حرارت ساپینتو هم می تواند چنین کند؟

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2052

به "استقلال ساپینتو و مجیدی؛ دو روی سکه فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال ساپینتو و مجیدی؛ دو روی سکه فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید